Posts by diestro
-
-
Vindt het toch best knap
-
-
Vindt het echt geweldig hoe je dat laatste ding (Turret) gemaakt hebt ziet er goed uit
Vindt die tommygun er ook goed uitzien trouwens
Vroeg me nog af of het ging lukken maar is je dus gelukt
-
Nee dat klopt niet sorry..
nouja klopt wel maar je moet dan wel die famillie definieren -
-
Denk niet dat iemand hier 13 euro voor gaat betalen sorry
-
Volgens mij wel iets moeilijker dan je vorige maar wel leuk
-
Citaat van Darsstar
Durf niet te denken dat client side alles is...
Alles goed blijven controleren in PHP, dan zit je safe.
Dat is mischien wel zo, maar blijft voor de klanten een stuk sneller als ze al tijdens invullen van hun username te horen krijgen of hij al bestaat of niet. Anders moeten ze eerst de pagina opnieuw laden. Je kan altijd zodra er op submit is gedrukt het nog een keer laten checken door PHP -
Erg mooi gedaan
ziet er goed uit
-
Ziet er goed uit Dein
en goed idee om meerdere belsystemen in te bouwen krijgt iedereen wat hij wilt
Volgens mij gaat het een top project worden! Als je nog ergens hulp bij nodig hebt hoor ik het wel.
[offtopic]Wil je me trouwens je msn PM'en? Kan handig zijn ;)[/offtopic]
-
-
Je kan ook een designer inhuren of een layout kopen
-
zet in je config wat ik hierboven neergezet heb
-
-
mooi, maar vindt tot nu toe je eerste wapen het mooist
vindt die handwapen wat minder ook met kleur etc.. vindt het begin van die shotgun er wel mooi uitzien maar vindt je eerste gun mooier
-
Als ik eerlijk mag zijn, vindt het helemaal niet zo mooi, ik vindt de layout niet mooi. Als ik via google o.i.d. op die site zou komen zou ik meteen weg gaan, omdat het er niet antrekelijk uitziet.
Mijn tip: Maak een nieuwe layout. -
-
Ken eerlijk gezegd de vendetta source niet echt dus weet ook niet wat extra opties kunnen zijn, maar bijv. cocaïne fabriek, scootersjatten tunen etc.., uitgebreide admin, dat je gevangenis kan holden net als bij camorraworld, organiseerde misdaad
-
Trouwens Dein er staat op je site de licentie waar OSV onder gaat vallen maar daar staat in niet voor commerciële doeleinden. Maar daar wordt een maffia-game nou juist voor gemaakt