Posts by diestro

4K televisie kopen is nu nog niet aan te raden. Zijn nu nog belachelijk duur terwijl er nog niks beschikbaar is in 4K. Je kunt beter daar even mee wachten tot er meer beschikbaar is. Dan zal de prijs ook lager zijn, dus bespaar je ook nog is geld ;)

Vraag me sws af waarom je zoveel waarden allemaal zou moeten versturen. Lijkt me dat een helehoop standaard waarden zijn en die kan je ook van te voren instellen in je database en dan alleen de waarden die anders zijn naar je database sturen. Scheelt een hoop laadtijd

Wat je kunt overwegen om het eventueel sneller te maken is om de je css asynchroom te laden of om de belangrijkste css in de css file te laten staan en de minder belangrijke delen aan het eind pas in te laden. Verder is 91/100 een prima score, dus is er in principe niet zoveel aan de hand

Ik zie nu pas deze post maar je kan ook zonder de cloudflare_mod de IP adres van je bezoeker achterhalen met:

PHP
    <?php 
    if (isset($_SERVER['HTTP_CF_CONNECTING_IP'])) 
           $_SERVER['REMOTE_ADDR'] = $_SERVER['HTTP_CF_CONNECTING_IP'];
    ?>`

Ik gebruik dit zelf en werkt voor mij perfect. Kom nooit meer de cloudflare IP tegen in de logs.

Qua aanvallen weet ik het niet precies, wel zie ik af en toe staan dat cloudflare 1 geblokkeerd heeft. Je zou overigens altijd je eigen beveiliging kunnen combineren met die van hun lijkt me.

Met een directadmin licentie kun je op een VPS of dedicated server, directadmin installeren en daarmee reseller accounts en webhosting accounts aanmaken om te verkopen. Of voor eigen gebruik kan natuurlijk ook

ik heb een standaard menu dus:

Nu wil ik in css hebben dat als de muis erover heen gaat alle linkjes een border-right krijgen, behalve diegene waar de muis op staat.

Ik heb nu wel wat dingen gelezen over de :not() functie, maar ik krijg het niet werkend.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?

EDIT:

Is inmiddels gelukt. Mochten mensen het zich afvragen hoe?

CSS
    ul:hover > li > a
    {
          border-right: 1px solid #000;
    }

ul > li > a:hover
    {
           border-right: none !important;
    }

De ul:hover geeft alle links een border. Met de a:hover wordt hij bij de link zelf weer weggehaald.

[offtopic]Ik snap niet dat je er vanuit gaat dat wij dit voor jou gaan maken + je zegt ik heb het heel erg druk, in de tijd dat je deze topic schreef had je ook het script kunnen schrijven. Maar goed laat ik je toch maar even helpen.[/offtopic]

Ik heb dit zo opgeschreven, is niet getest. Fouten voorbehouden

Ja dat wordt idd trager. Een query kost tijd en maakt gebruik van de capaciteiten van de server, als jij onnodig dingen gaat opvragen maak je onnodig gebruik van de capaciteiten van de server en wordt de server slomer. Gebruik alleen query's die je nodig hebt!

Je mag in theorie op elke leeftijd een bedrijf hebben, zolang je ouders hun handtekening erbij zetten, waarbij zij aangeven dat zij medeverantwoordelijk zijn. Bij grote belangrijke uitgaven en sluiten van contracten heb je dan toestemming nodig van je ouders.

Wil je IDeal gaan gebruiken, ben je tegenwoordig idd verplicht om een KVK nummer te hebben.

Waarom 3 verschillende als je net zo goed elke keer random namen kan genereren en die in een session opslaan?

zoiets:

eeyk: Dat was wat ik bedoelde idd met knoppen.

jopitan: Dat klopt, maar mensen moeten toch op submit drukken kunnen ze net zo goed op een plaatje drukken ;) en mensen begrijpen wel waar het voor is!