Posts by diestro

[offtopic]Gefeliciteerd met je 800e nutteloze post ;)[/offtopic]

Denk dat je daar wel gelijk in hebt, wat betreft dat jullie het wel gewend zijn ;)

Citaat van NielsB

Twente de titel, Feyenoord de beker. Wat krijgt Ajax? Helemaal niets! Daarom is het ook, Helemaal niets in Amsterdam.

Even voor de duidelijkheid Ajax wint sowieso de beker. Dacht je nou echt dat Feyenoord van Ajax ging winnen?

Citaat van Joshua

Droosjesmakers.. over 2 weken zien we toch echt op teletekst staan 'FC Twente kampioen van Nederland'.

Dat zeg ik toch ook, maar alleen omdat Feyenoord, FC Twente gewoon liet winnen. Als jij dit niet gezien hebt is dat jammer voor jouw. Maar ik heb de wedstrijd live gezien en Feyenoord deed gewoon helemaal niks.

Wat is Feyenoord een rot club.. Ze lieten FC Twente gewoon winnen ze deden helemaal niks.. Aangezien NAC samenwerkt met Feyenoord zullen die FC Twente ook wel laten winnen en dan wordt FC Twente nog kampioen ook.

Ik zou alleen voor Linux kiezen als je de grote bedrijven (apple en microsoft) wilt dwarsbomen. Maar als je voor kwaliteit wilt gaan zou ik niet voor Linux kiezen. ;)

[offtopic]

Citaat van SkyNet

Nee een iPod moet je van Apple hebben :)

Dit slaat weer nergens op hij vraagt of je hem kan gebruiken als mp3 speler en dan ga jij zo'n opmerking maken..[/offtopic]

bytecom: Ja, je kan een blackberry ook gebruiken als soort van Ipod (mp3 speler) ;)

Citaat van Niels

Je hebt ook compacte computers in de vorm van alleen een beeldscherm of kijk bijvoorbeeld naar eee pcs.

Ik had het hierbij zoals Robin al zei, over opslag ruimte op je hardeschijf niet over de grote van je computer ;)

mischien een javascript controle of een gebruikersnaam al bestaat en of de wachtwoorden hetzelfde zijn. Dat er meteen komt te staan gebruikersnaam al bezet en dat er staat deze wachtwoorden komen niet overeen, zonder eerst op de submit knop te hoeven drukken.

Citaat van Jasper

rkc gaat kampioen worden :) kan niet anders

Denk het ook RKC staat laatste en staat maar liefst 65 punten achter op de eerste, lijkt me nogal moeilijk om in 2 wedstrijden in te halen :P

javascript, denk ik, je hebt namelijk ook van die online RGB color makers, moet je die ombouwen denk ik en het plaatje laten maken met PHP waar je de kleur kunt instellen ;)

Jazeker, ik gebruik zelf ook windows en maak gewoon gebruik van photoshop etc.. is vanuit dat opzicht niet erg anders ;)

Iedereen weet toch dat AJAX kampioen wordt!! Ajax is gewoon het beste en FC Twente hoeft alleen maar gelijk te spelen tegen AZ en kanpioenschap is al voorbij ;)

Je moet gewoon kijken, als jij gewend bent aan windows werkt windows makelijker, als jij mac gewend bent werkt mac makelijker..

Ik ben alleen wel van mening dat als je mac leert kennen het wel een beter systeem is voor designen en scripten ;) Als je ook wilt kunnen gamen moet je zowiezo voor windows kiezen aangezien en nauwelijks games voor mac zijn ;)