Posts by diestro
-
-
probeer die van mij
-
-
-
-
[offtopic]Heeft hij vrienden dan? :p (xD)[/offtopic]
Wat ik me afvroeg want stan en robin hebben zo'n layout gemaakt voor osvendetta.be, maar is die layout voor het spel zelf al gesliced?
-
-
-
wat is je budget?
-
-
-
Ja kijk, hier in Nederland noemen we dat Gymnasium en dan heb je Latijn en/of Grieks
-
-
-
Nillas dat kan toch niet met CSS of wel? Kijk in de PS bestand staan ze ook op smooth, maar ik d8 niet dat dat met CSS kon.
@Ferhat: Het zijn ook al 2 verschillende fonts Eras Demi ITC en Arial dus volgens mij kan het daar aan niet liggen;)
[offtopic]Sorry trouwens voor mijn vorige reactie[/offtopic]
-
Citaat van larsisgoed9
WTF nee juist niet. Als je gelezen had had je gelezen dat ik dat niet bedoelde maar met die mbo niveau 4 en niveau 3 etc.. Zou best kunnen dat ze dat ook in Nederland hebben, maar ik weet niks af van het VMBO en MBO heb altijd op VWO gezeten dus ben daar niet echt mee bezig. Aangezien VMBO bij ons in ander gebouw zit kom ik die mensen ook niet tegen
-
Ik ben bezig met een slice. Maar ik loop tegen het probleem aan dat mijn teksten niet scherp zijn
Weet iemand hoe ik dit scherp kan krijgen?
Link is http://jyhosting.nl/portlay/
Alvast bedankt
-
Ik wil wel een slice voor je maken in ruil voor het domein. Kan je me misschien een PB sturen met hoe de layout die ik moet slicen er uit ziet?
-
Jannick: Jep bedankt
Aan jou heb ik wat :cheer:(h)
-
Dit bedoelde ik niet. Dit weet ik ook wel
Ik bedoel sommige mensen zeggen 1e van mbo niveau 4 of niveau 5 o.i.d.