Posts by diestro

Superior wat jij zegt klopt wel, maar bij dit soort sites betaal je bijv. een belletje om te kunnen bieden. Daarmee maken die sites hun winst. Maar je betaald dus om te bieden terwijl je niet weet of je wel wat krijgt voor dat geld dat je hebt betaald om te bieden.

Ik vind ook niet dat dit een kansspel is maar dit is ook een keer behandeld in het programma TROS Radar, waarna er kamer vragen over gesteld zijn en is besloten dat dit soort websites onder de kansspel wet vallen en dus een kansspel vergunning nodig hebben. Omdat mensen geld uitgeven zonder zeker te weten of ze wat krijgen.

Je weet trouwens dat dit soort sites in Nederland inprincipe illegaal zijn. Omdat je moet betalen om te bieden valt dit onder kansspellen en als je dit dus wilt doen moet je een kansspel vergunning hebben ;)

[offtopic]600e POST ;) YEEE :p[/offtopic]

Ik snap niet hoe jullie nog layouts van hem kunnen kopen als al in iedergeval van 1 layout is bewezen dat ie geript is. Wie zegt dat die andere layouts dat niet zijn?

Mijn tip zet er zelf al wat downloads neer zodat je al mensen trekt.. En gebruik geen standaard forum.. iedereen kan dit in twee minuten maken, zo ga je geen geld verdienen ;)

dan doe je ipv net die if deze if:

PHP
    $check = mysql_num_rows(mysql_query("SELECT * FROM `admins` WHERE `ip` = '$ip'"))
    if $check >= 1 {

Dan zul je wel met mysql moeten werken en dan kan je ip's toevoegen in de database ;)

Nee ricky je ziet het verkeerd je moet dan binnen die admin panel met GET's gaan werken ;) Of alles onder elkaar zetten ;) Je zou natuurlijk ook de admin controle op IP kunnen doen hoef je ook niet inteloggen ;)

Misschien dat je hier wat aan hebt, net even gemaakt (niet getest).
    Als je het zo doet heb je geen last van sessions etc..

[offtopic]Je hoeft niet onder al je posts je naam te zetten :S[/offtopic]

Denk dat je daarvoor toch gewoon eerst wat tutorials moet gaan zoeken of een kant en klaar script ;)

[offtopic]had te maken dat jij zei zal ff de link zoeken ;)[/offtopic]

Maar Ontopic, Ik vindt dit bewijs goed genoeg om te zeggen dat ik dit erg van je vindt tegenvallen sloos ;)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.04.10 19:40:08:
    Je hebt zelfs niet eens de moeite gedaan om er ook maar iets aan te veranderen is gewoon precies het zelfde