Ik wil hier ook wel aan mee doen Stuur maar een PB met je msn dan voeg ik je wel even toe
Posts by diestro
-
-
Bekende neuzekes??? nog nooit van gehoord of gezien
Misschien dat ze bekend zijn in België ofzo..
-
Dit gaat over iets anders dit zijn gewoon admins die PB´s lezen. Dit heeft niks te maken met ip´s stelen
-
-
[offtopic]Dat snapte ik ook al niet echt, maar goed zijn altijd mensen die zelf niet kunnen scripten en dit willen kopen ;)[/offtopic]
Vind wel goed werk en dat je op het idee bent gekomen -
Zoet Zuur Duo Winegums van red band
En de dropsleutels van redband -
Ja ongeveer wel, je geeft iemand een waarschuwing van je moet niet meer spammen alleen weet nu iedereen dat hij daar een waarschuwing voor gekregen heeft.
-
az: Dat vind ik dus ook zo stom, willen ze Ajax gaan huldigen met alleen maar Feyenoord supporters.. Die dan toch allang weg zijn
-
-
Bekijk nou gewoon even de pagina die ik liet zien! daar bij hulpprogramma's voor webmasters vindt je van alles
-
Ik vind dit voor een eerste design erg goed
Het is beetje amateuristisch (maar het is ook je eerste design)
Vind vooral die twee contenten erg leuk gedaan met die stroke -
Oh sorry ik dacht dat het specifiek over GIF afbeeldingen ging
-
zorg gewoon voor dat je geen GIF afbeelding meer kan uploaden. GIF afbeeldingen zijn toch vaag en iedereen gebruikt .PNG
-
hoe ga jij die 60 euro terug betalen dan?
-
Moet je gebruik maken van de FAQ gericht voor webdeveloppers
check dit even: http://www.google.nl/webmaster…ols&utm_campaign=sitemaps
-
az & NielsB: Probeer beetje realistisch te blijven omtrent de wedstrijd Feyenoord-Ajax. De kans dat Feyenoord nog wint is minimaal, aangezien Feyenoord minimaal 3x moet scoren om nog te kunnen winnen. Iedereen weet dat die kans erg klein is en dat Ajax sowieso wel 1x scoort waardoor Feyenoord al 4x moet scoren om te kunnen winnen en dat gaat noooooooooit gebeuren.
-
MoBSter: Dit was al aangekaard door mij
-
Waarschijnlijk omdat dat bedrijf in Amerika is gevestigd
Maar je moet anders dit maar even lezen :
http://www.trosradar.nl/index.php?id=nieuws_detail&tx_ttnews[tt_news]=26486&cHash=f45d63e91437850fa74c148aaab312adHeb het even voor je opgezocht
-
Ik zou dat doen voor je überhaupt begint met scripten van de website
-
Sorry maar vindt dit niet me tijd waard om hem goed te bekijken en te raten. Ga eerst maar even je best doen