Posts by diestro

Nee is nog een manier. Bij mijndomein.nl had ik een domeinnaam en als ik die liet doorsturen bleef er ook gewoon die domeinnaam staan en veranderde er niks ;)

Net alsof een gratis host wel professionaliteit uitstraald :S En zo'sn portfoilio bij 123portfolio straalt wel degelijk professionaliteit uit. Aangezien het een mooie en degelijke site is!

Ik snap inderdaad niet waarom je dit vraagt als de error precies verteld wat je moet doen om het optelossen.

Je moet dit doen:

PHP
    <input type="text" name="text" value="Hallo" onFocus="this.value=''">

EDIT: Die van Descoo is op zich beter ;) Maar was er nog niet toen ik het poste ;)

persoonlijk gebruik ik een online tool voor aanmaken sitemap, zodat ik al alle pagina's al heb en dan breid ik zelf uit met priority etc..
    Ik doe trouwens voor google etc.. xml en voor gebruikers zou ik html doen ;)

Jannick: Javascript is voor een gebruiker makelijker omdat hij niet een nieuwe pagina hoeft te laden, voor hij de foutmeldingen geeft. Maar je moet wel altijd daarna nog keer door php laten controleren ;) Vanwege hackers inderdaad ;)

jgdonleach & jorisgast: Ik denk dat jullie kwa evt. waarde niet echt realistisch zijn. Deze layout oogt namelijk amateuristisch en krijg je misschien ?25 voor. Maar echt niet meer.

Cijfer: 6/10
    Pluspunten: Strak en goede indeling
    Minpunten: menu (hover is niet mooi en dat hij aan einde terug gaat is niet goed uitgevoerd).
    Eventuele waarde: zoals al eerder gezegd ?25 ;)

[offtopic]ik zie het verschil niet echt tussen jouw reactie en die van superior :S[/offtopic]

Ontopic: Volgens mij moet je dan even wat padding toevoegen ;)

Ik gebruik CS4, zou CS2 niet gebruiken als ik jouw was. Mis je namelijk een aantal opties. Ik denk dat ik binnenkort over ga op CS5 ;)

[offtopic]Het heeft geen nut dat die bug met slotje 3x gemeld wordt 8-). 1x lijkt mij ook wel genoeg.[/offtopic]

@TS: Heel goed dat jullie bezig zijn met doen van updates ;)