Jongens ik geloof niet dat deze topic bedoeld is om te gaan bekijken wat scripttalen zijn. Het is de bedoeling er achter te komen wat men kan, en daar valt HTML CSS ook onder. Wat maakt het uit dat iemand MySQL noemt ipv. SQL je weet wat hij bedoelt en daar gaat het om. Is net als het gedoe met het woord basing. Dat is namelijk ook geen woord en iedereen gebruikt het dus moet je het maar accepteren en je er vooral niet druk om maken.
Posts by diestro
-
-
-
een boutique spel (leuk voor meisjes ;))
-
miss moet je de TS lezen daar staat dat hij dat al gdaan heeft
-
kindvriendelijk? doe iets als http://www.neopets.com/ of een boerderij spel
-
Citaat van larsisgoed9
Dit word GEEN source die word vrijgegeven.
Ik wil dus geen noobs horen vragen: "Kan je hem gratis downloaden"?
Het antwoord hierop is 10.000x NEE!Heb wel een andere vraag, ga je dit in je eentje doen of zoek je ook mensen om je te helpen?
-
something like, GangsterCity might me a possabillity
-
Hierbij Verkoop ik een Zakelijke Hosting Lay-out.
Deze lay-out is excl. slice. Dit kan echter gerealiseerd worden voor een kleine meerprijs.
Bieden vanaf: 5 euro
Opbieden met: 5 euro
BuyNow: 50 euroDe layout staat inmiddels op SiteDeals link: http://www.sitedeals.nl/layout…lijke-hosting-layout.html
-
Scarface ik zal het ff nakijken, ik heb namelijk de psd's niet opgeslagen
En jullie kunnen er wel een kunst werk van maken, maar is gewoon de bedoeling dat als mensen dat logo zien ze aan CP en dus CriminalsPoint denken. Plus dat zoals al eerder gezegd het belangrijk is dat ze transparant zijn! Kijk maar naar bijv. Google
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.05.10 07:24:59:
Heb hem gevondenhet is Bauhaus 93 font: Klik voor download ;)
-
-
ben het op zich wel mee eens maar dan krijg je wel lelijke achtergrond kleur
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.05.10 19:20:25:
heb er ook paar simpele gemaakt (doorzichtige achtergrond) -
Een pagina waar je kan nakijken waarom iemand verbannen is / is geweest.
Ik kwam op dit idee, omdat het mij wel handig leek dat als je met iemand zaken gaat doen. Dat je een beetje kan kijken of hij slechte dingen op zijn geweten heeft.
Een vb. hiervan is dat als iemand een keer verbannen is vanwege onschuldig zwart maken van iemand, dat je weet dat diegene niet volledig te vertrouwen is.Of dat diegene een heleboel banpunten heeft maar die alleen heeft vanwege off-topic reacties (zoals ik).
-
@TS: Het spijt me maar deze layout is niet goed genoeg om te kunnen verkopen. Een portfolio moet ook indruk maken op je evt. klant en dat gaat je niet lukken met deze layout. Mijn tip volg eerst nog wat tutorials, er zijn er ook een heleboel te vinden op gebied van portfolio layout
Als je ze niet kan vinden moet je maar even vragen op msn (kan je krijgen via pb)
[offtopic] Patrick: moet zeggen dat jij goed van start gaat en erg oplettend bent
Is niet beledigend bedoeld ofzo.. 8-|[/offtopic]
-
ja maar hij wordt als 16px afgebeeld in de adresbalk
-
Joshua: Spijt me dat ik het zeg, maar vind dit beetje beperkt voor een moderator op een scripting site
-
sorry maar het is te klein daar zie je niks in
Moet denk ik wel iets duidelijker zijn
-
(x)HTML
PHP
MySQL
CSS
JavaScript
ajax
Java (Beetje) -
Robin heeft er een te koop voor een paar euro per licentie.
+ dat binnen kort 123portfolio nieuwe versie de lucht in gaat waar je een portfolio kan aanmaken -
Seadon, Da ist keine bug free Version von Banditi oder Vendetta. Aber ?ber wenige Tage kommt da ein neue Version von OSVendetta. Ich denke das es fast bug free ist.
Entschuldigung vor meine schlecht Deutch
[offtopic]@Killingdevil: Er zijn echt wel een paar mensen die een beetje duits spreken zoals Koen en ik ;)[/offtopic]
-
Bump :O