Heey wat voor laptop heb je ? ik denk namelijk dat je via je bios je grafische kaart aan moet zetten (ligt aan het merk)
Posts by spy
-
-
kijk in je priveberichten
-
kijk pb
-
Beste , Criminalspoint
Hierbij ben ik opzoek naar een simpele profielen systeemHet script moet hebben:
Profiel met avatar en fotoboek
BerichtensysteemIk geef je ervoor terug een hosting met 50gb dataverkeer en 2,5gb opslag
-
hier bied ik euro 15
-
-
-
-
-
Ja en dat heb je op het moment niet ?
want volgende de code zou het namelijk wel moeten -
maar dat hangt er vanaf hoeveel leden je hebt
-
-
Post het script eens uit osbanditi zodat we uitleg kunnen geven van hoe en waar een tutorial ga je niet vinden
-
Post het script eens zodat we kunnen kijken
-
Pb verstuurt
-
zoals ik het begrijp kan je dat met arrays doen
en info uit de database ophalen doe je door $info->id -
6/10
Vind dat je maar op een ding moet richten of hosting of projecten maar dat bepaal je zelf verder is het mischien handig om recht boven in het menu nog Contact toe te voegen en mischien achter het logo Starohosting wolkjes te plaatsen geeft denk ik wel een mooi effect.
En de 3 vlakken waar staat bekijk project kan je denk ik beter met aanbiedingen zetten van de hosting pakketen die je aanbied.
verder vind ik de layout wel goed eruit zien -
Je kan er een money making guide op verkopen speur youtube af voor runescape money making guides en maak je eigen guide
-
Je moet het ook maken dat als je leven onder de 0 komt dat je script niet elke keer weer 2 leven erbij geeft
-
het ligt toch egt aan je database anders geeft hij geen database fout aan mischien je localhost veranderen dat het aangegeven host bij je provider