Posts by spy

De waarde zal ongeveer 120 tot 150 euro zijn dit omdat de wii zelf rond 140 nieuwprijs is en de ini mini wii is uitgekomen van 99Dollar

Hallo Criminalspoint,
    Ik stuit op een probleemje ben al 2 uur bezig geweest het op te lossen maar ik kom er egt niet uit
    Ik hoop dat jullie me er uit kunnen helpen
    Ik heb een slider die wil ik doorlinken naar me checkout
    dis is het stukje code het enige wat er moet gebeuren is dat de jqeury redirect naar dit stukje code
    cart.php?do=add&amount=" + amount,

Met Vriendelijke groet
    Nando De Bruijn

Aangezien daar wel wat tijd in gaat zitten omdat je aardig wat scripts moet aanpassen hiervoor heb je kans dat weinig mensen er zin in hebben maar voor een klein bedrag help ik je graag ik hoor het wel

Mvg

Nando De Bruijn

Dat komt omdat de index al geopend is dan kan je het volgende doen je kan kijken in welke script je index nog meer geinclude is of het stukje script eruit halen en kijken wat er dan gebeurt

[TK] Website
    Hi,

Hierbij verkoop ik een project, helaas heb ik geen tijd meer voor het project i.v.m andere projecten.
    Je krijg het script inclusief met domein
    ik heb het script bijna helemaal zelf gemaakt.

Domein:
    www.media*liker.com

Prijs:
    Bieden vanaf: € 50,00'
    Opbieden met: € 5,00
    Buynow prijs: € 150,00

Dit is voor de domeinnaan en script, hier zit ook nog een twitter account bij met 180 volgers. @Medialiker

Betaling via:
    Overschrijving, .

Haha 2013 begint lekker maar niet heus maar ja gelukkig heb ik er weinig last aangezien ze hier veolia en randstadrail rijd :)

Nou een hosting thuis runnen is geen optie omdat je internet er gewoon veelste langzaam voor is een hosting begin je door een server af te huren in een datacentrum

De stats kloppen inderdaad niet ivm promotie niemand komt graag op een lege site
    En ik heb de website vandaag pas af dus er zijn nog geen inkomsten

Hallo ,Criminalspoint
    Ik ben bezig met me website http://www.medialiker.com
    Het idee is dat je credits kan verdienen door mensen te volgen op social media
    Met die credits kan je weer promotie maken voor je twitter facebook youtube google+ Digg en je website
    Nu wil ik weten hoeveel het ongeveer waard is
    of er nog tips en ideen zijn
    Ik hoor het wel

Mvg

Nando De Bruijn