Ik kan alleen niet op onderwerpen klikken, nog steeds niet.
Posts by Cas
-
-
Als je klikt op domeinnamen in de header, en je klikt vervolgens op een domeinnaam dan kun je niet op de desbetreffende domeinnaam klikken. Er gebeurt gewoon niets.
-
-
Als je niemand kunt vinden, ben ik eventueel beschikbaar. Ik ontwerp vanaf ?49,95 per ontwerp, en ?9,95 per gemaakte sub-pagina.
Slicen en coden doe ik (x)html & css valid voor ?29,95Inclusief factuur en btw bewijs.
-
Ik zou als ik jullie was van een affiliatienetwerk gebruik maken, hieruit genereer je veel meer inkomsten als dat je bij mollie doet. (tot wel 30 cent per klik)
-
-
-
typ dit in bij de zoekbalk bij google.com/maps
37°38'46.50"N 115°45'2.98"W :}
-
Die van mij lijkt erg op deze, tja waar moet je anders je sigaretten mee aansteken :p
-
Zoals je ziet heb ik hem al geplaatst diamondboy.
-
-
Heb hem al ge-pre-ordered en op 9 november ligt hij hier op de mat, ik meld me dan overigens ook een weekje ziek van school :p
-
-
Het is (nog) niet verboden, ze hebben meerdere rechtszaken lopen en zijn daarom gestopt. Alleen het uploaden van de files die je gedownload hebt is illegaal, maar dit was 5 jaar geleden ook al.
@Iedereen
Frostwire is het beste alternatief.
-
Het is gewoon een plaatje?
-
-
-
6/10
Beetje uitgeschoten met overlay? Verder is het bovenste deel van de layout mooi een geheel, maar als je verder naar onderen kijkt brokkelt het langzaam af. Het onderste deel is afgeraffeld, en je zult ook bij de andere 2 delen van een layout goed naar de afwerking moeten kijken. Verder is het logo niet uniek.
-
Post dan je hele left column. Zo kunnen we je niet helpen -knip-
Jannick: Lijkt me niet de bedoeling.
-
Snap alleen niet waarvoor je hem wilt gebruiken... ssl wil zeggen dat je veilig kunt betalen met een script want van jullie is. (tenminste dit is altijd de intentie geweest van het ssl certificaat.) Aangezien jij een betaalmiddel van Targetpay gebruikt, waar zij ook al een ssl certificatie op hebben staan, lijkt me dit in jou geval geheel onnodig. :slotje: