De code is 1337.
Posts by Cas
-
-
Je hebt geen rechten op de afbeeldingen, oftewel kun je hem niet met alle rechten kopen.
-
-
Mijnhostingpartner (zit ik al een half jaar bij)
30 euro per jaar
Onbeperkt dataverkeer (aangezien ik 2 gigabyte per dag gebruik)
Gratis domeinnaam
10 gigabyte opslagruimte
onbeperkt mailadressen
onbeperkt subdomeinen
makkelijke en goedkope ssl -
-
Let op! Hits zijn nog geen bezoekers!
-
Je vraagt om kritiek, daar hoef je het niet mee eens te zijn...
-
Ik doe mee.
-
Ik woon er erg dichtbij (Etten-Leur), ik moest vanmiddag voor een bespreking naar Zwijndrecht waardoor ik langs Zevenbergen langs de brand reed.
De brandweer meldde dat de steekvlammen tot wel 50 meter hoog konden schieten.
-
Hoeveel is 31 mp waard?
-
Ik doe het voor 25 euro pm voor voorbeelden.
-
dit is een contactscript met een uploadfunctie erbij?
lijkt me niet meer dan 10 minuutjes werk? Zit er verder nog een systeem achter? -
Black ops
Fifa 11
AC Brotherhood---deze-zijn-alleen-van-de-laatste-tijd.---------------------------------
-
Dit is denk ik al het 20ste unbug banditi topic? En hoeveel zijn er uiteindelijk afgerond of zelfs begonnen? 0
Heb er dus totaal geen vertrouwen in.
-
Ik heb ook een bericht ontvangen van ***, gewoon reporten.
-
Hiervoor kun je het beste jQuery gebruiken.
-
Misschien is het ook wel handig om te vertellen wie het is (portfolio laten zien). Zodat niet meer mensen voor deze duistere praktijken vallen (xD).
-
JEZUS mensen stop!
25 euro? 100 euro? hij vraagt toch niet wat jullie maximaal een keer gekregen hebben voor een layout?
Als je deze layout door mij zou laten maken, zou je voor de ingame + outgame al gauw 250 euro kwijt zijn.
Als je hem laat slicen (op een goede manier) is de layout ong 300 euro waard. Je moet alleen een 'gek' vinden die hem zou willen kopen, en vaak is dit het moeilijkste in het verkoopproces.- Cas van Dongen
-
tip* laat de volgende keer je ontwerp maken door een echte ontwerper.
-
Citaat van spy
Designen is mischien niet mijn beste vak maar door wat te proberen en te kloten kan je toch nog wat moois maken vind ik
Laatste stap
Ik vind van niet.
Dit is toch geen ontwerp!? Indeling is apart (leuk??) maar de uitwerking is zo belabberd slecht!
Probeer alsjeblieft eerst eens wat voordat je meteen een ontwerp post.