Posts by Cas

Citaat van crimz

Nee hoor hij geeft de datum juist aan maar jaar 112..

en

PHP
    <?PHP
    $login = $data->login;
    if($login == 'WeBBie' OR $login =='WeBBie' OR $login =='WeBBie' OR $login =='WeBBie' OR $login =='WeBBie' OR $login =='WeBBie' OR $login =='WeBBie' OR $login =='WeBBie' OR $login =='WeBBie' OR $login =='WeBBie' OR $login =='WeBBie')
    {

Moet ik daar iets veranderen ?? is uit mijn ticket systeem...

Dat script voert alleen iets uit als de naam van de gebruiker WeBBie is.

Citaat van ntnt

Hoelang jij het wilt ?

Dus als iemand hem voor 50 jaar wil laten doorlinken zorg jij daarvoor zonder er inkomsten uit te halen, maar er wel jaarlijks voor te betalen?

Als je zelf niets hebt gedaan, zal je hosting iets hebben gedaan. Neem contact met ze op, en vraag hoe dat dit kan. Misschien hebben ze een update doorgevoerd?

Citaat van Crikeuh

Dat wist ik niet, zal het veranderen voortaan!

Bedoel je, dat het goed is? Of dat het gewoon bagger is?

Beide niet, je bent een beginner en moet nog veel leren. Dan is niets slecht of goed in mijn ogen. Het enige wat ik kan zeggen is volg een aantal tutorials.

Het enige wat ik zie is het woord Crikeuh, ik bedoel hiermee dat die copyrighttekst echt niet hoeft. Als je gewoon onderaan zet dat jij over de rechten van dit ontwerp beschikt kunnen mensen het inderdaad makkelijker stelen. Als ze dit doen zijn ze echter gewoon strafbaar.

Over de layout heb ik niks te zeggen.

Het kan niet zijn dat je bestanden uit zichzelf aanpassen. Je moet iets (bewust of onbewust) aangepast hebben.

[offtopic]Als je je taalgebruik aanpast word het duidelijker voor mensen om je te begrijpen.[/offtopic]

Normaal werk ik niet met stappen, maar om je toch op de hoogte te houden hierbij stap 1. Feedback mag!

Link verwijderd, gelieve de naam eruit laten!
    Op dit ontwerp zit nu nog copyright van BuitengewoonUniek internetdiensten.

Hoe zit het met een logo? Is dat al aanwezig?

Het jeukt namelijk dus ik denk dat ik (als uitzondering) ook een inzending doe.

Mijn mening: "Ga een Mac halen"

Dat is tenminste een betrouwbaar besturingssysteem dat al die rare rotzooi van windows niet nodig heeft om goed te kunnen functioneren. Ik ben al jaren een trouwe Mac (en Windows) gebruiker en Mac is gewoon veel beter.

Citaat van thexerox

Ik ben nog steeds op zoek naar een beter vis. Verschillende contacten van mij zijn er mee bezig; de vis ziet er binnenkort wss dus veel beter uit. :) + wat bedoel je met (grappig niet goed)?

Bedankt voor je feedback

Met grappig bedoel ik dat het een leuk idee is, maar dit wil niet gelijk zeggen of het ook een goed idee is. Hoe wil je bijvoorbeeld winst uit dit project maken? Er is geen advertentieruimte of linkruimte aanwezig. Dit zal er dus ook voor zorgen dat het minder snel winst maakt.

Even snelle feedback, leuke website, grappig concept (grappig niet goed).

Echter is de vis nog steeds verschrikkelijk getekend.

Citaat van brandon192

Nouja Cas,
    Sommige mensen hebben nog een oud design liggen en zijn niet "gierig" en geven dit dan vrij. Of ze krijgen het niet verkocht het zelfde.

Het kan ook dat iemand straks zoiets heeft van ik wil men portfolio uitbreiden en doe dit project voor niks voor de leden van cp

Even voor de duidelijkheid wil ik zeggen dat ik niet gierig ben. Ik ben alleen kritisch over dit soort dingen.