Graag comments! Layout

• Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
  • Goed voor een beginnende designer, maar door te veel gradient komt hij slecht over.

Als je dat mindert wordt hij denk stukken mooier, daarnaast doe je het best goed.

• Het enige wat ik zie is het woord Crikeuh, ik bedoel hiermee dat die copyrighttekst echt niet hoeft. Als je gewoon onderaan zet dat jij over de rechten van dit ontwerp beschikt kunnen mensen het inderdaad makkelijker stelen. Als ze dit doen zijn ze echter gewoon strafbaar.

Over de layout heb ik niks te zeggen.

• Ik bedoel de vakjes die je met gradient maakt, dus niet de buttons want gradient moet je wel gebruiken he. Maar in mindere maten.

Outgame: dus dat zwarte vakje

Daarnaast zou ik de Copyright weghalen of transparant op 8% zetten zodat je het bijna niet ziet.

• Citaat van Cas

Het enige wat ik zie is het woord Crikeuh, ik bedoel hiermee dat die copyrighttekst echt niet hoeft. Als je gewoon onderaan zet dat jij over de rechten van dit ontwerp beschikt kunnen mensen het inderdaad makkelijker stelen. Als ze dit doen zijn ze echter gewoon strafbaar.

Over de layout heb ik niks te zeggen.

Dat wist ik niet, zal het veranderen voortaan!

Bedoel je, dat het goed is? Of dat het gewoon bagger is?

• Citaat van Crikeuh

Dat wist ik niet, zal het veranderen voortaan!

Bedoel je, dat het goed is? Of dat het gewoon bagger is?

Beide niet, je bent een beginner en moet nog veel leren. Dan is niets slecht of goed in mijn ogen. Het enige wat ik kan zeggen is volg een aantal tutorials.

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!