Mooie rip-off van de layout van ictscripters Overigens geloof ik ook niets van de views, heb je bewijzen uit welke landen de kijkers komen + data? Volgens mij heb je deze namelijk mooi geboosd.
Posts by Cas
-
-
Maak dit als u het doet voor uw hobby, ik kan u later ook helpen met een dienst,
Ik maak hieruit op dat het budget 0 is.
Altijd fijn dat de berichten ook zo netjes naar het Nederlands vertaald worden.
-
-
Cas
Duizendmaal dank, nooit geweten dat plugins op register_post_type zou werken!Graag gedaan
Natuurlijk werken plugins hierbij!
-
Ik wil je verkoop niet bederven maar iedereen kan hier gratis 75 euro adwords-tegoed aanvragen: http://www.google.nl/intl/nl/adwords/jumpstart/
-
De volgende plugin moet je hierbij kunnen helpen: http://wordpress.org/plugins/custom-permalinks/
-
Even een ophelderende opmerking waardoor deze zinloze discussie snel uit de wereld geholpen kan worden...
Gaat het wel om een kantoor ruimte? Een zolder kamer is namelijk geen kantoor. Hier zijn ook regels voor opgesteld die ik zo even snel niet kan vindenAls de zolderkamer alleen maar als kantoorruimte wordt gebruikt en verder niet voor andere redenen kan het gewoon als kantoorruimte gerekend worden. Hier zijn echter strenge regels aan verbonden en er moet rekening gehouden worden met verschillende aspecten. Is het bijvoorbeeld een koop- of huurwoning? Bent u voor de volle 100% eigenaar van het pand? Een handige rekenhulp is te vinden op de website van de belastingdienst: http://www.belastingdienst.nl/rekenhulpen/werkruimte/
-
Misschien is het wel handig om wat statistieken van inkomsten en bezoekers te verschaffen.
-
Zou het niet mooier zijn als de buttons op dezelfde hoogte uitgelijnd zijn als de topic titel en breadcrumbs? Misschien is dit een klein foutje in de CSS, ik kan me namelijk niet zo goed herinneren hoe het eerst was.
-
Geachte heer.
Tevens heb ik het doorgelezen. Maar meestal kijk ik het gewoon na bij de Belastingdienst zelf op de site.
Hierbij zeg ik ook even dat ik prima weet hoe het belastingstelsel werkt.
Tsja, dat zou ook wel moeten als boekhouder zijnde. Echter is dit niet af te lezen aan de uitspraken die je doet.
-
Cas.
Dit valt dan nog niet onder de belasting.
Dit omdat het geen benodigdheden zijn en volgens mij kun je het niet eens aftrekken.@R-mijten.
Onder welke belasting tel jij dat dan?
Want normaal gesproken krijg je een briefje terug dat het niet kan/mag.Je kan wel bepaalde dingen belastingvrij maken.
Maar dit is alleen op projecten boven de 100.000 euro meen ik. (Not sure.)Ik raad je aan om eerst even wat informatie te verschaffen over hoe het Nederlandse belastingstelsel in elkaar zit.
Lees bijvoorbeeld het volgende artikel maar eens goed door: http://www.startingbusiness.nl…rekbaar-bij-de-belasting/
-
je kan perfect inloggen zonder te betalen, maar je hebt dan maar een beperkt aantal tools voor developer, en als je betaalt kan je je app in de appstore plaatsen, en heb je toegang tot het volledige portaal van hun
Maar met alleen "perfect kunnen inloggen" kun je ook niet echt veel bereiken hé?
-
rdgweb Volgens mij zit het zo dat als je inderdaad bedrijfsaankopen doet je de btw kan terugvragen in (ik dacht) box3. Maar dan moet het wel relevant zijn voor je 'bedrijf'.
Bijvoorbeeld voor het maken van websites mag je dan een laptop kopen en de btw terugvragen, maar als je een bank koopt voor in de woonkamer geld dit weer niet.
Ik weet dit niet zeker, maar vogens mij welMaar als je deze bank koopt om hem vervolgens in je kantoor te plaatsen waardat je de werkzaamheden verricht is het weer wel toegestaan.
Ik zie dat er al veel antwoorden zijn gegeven in dit topic, mocht je nog vragen hebben over de belasting kun je mij altijd een email sturen.
-
developper zijn is gratis,
maar je moet wel 99 dolar ( 80 euro) betalen om je app in de appstore te plaatsen ( mits goedkeuring van apple)
als je betaald hebt kan je aan de betas van apple, anders kan je alleen maar apps maken voor ios 6.0als je die 80 euro hebt betaalt kan je wel als je je UDUD code van je toestel ingeeft ios 7 installeren, en je kan tot maximaal 100 UDID codes ingeven.
ik kocht dit en ik geef de beta's door aan vrienden,
maar onthou wel indien je je UDID code doorgeeft aan een onbekende dat dit niet slim is, die persoon kan dan bijvoorbeeld iets misdoen op jouw UDID en apple kan je bannen. ( nog nooit meegemaakt, maar wel al eens gehoord van die mensen die cydia maken voor de iphone.)Ik heb het even nagekeken en je moet wel degelijk betalen om deel te nemen aan het IOS Developer program, dit is dus niet om een app in de appstore te krijgen. Overigens blijft het geen slim id om UDID codes uit te wisselen, maar daar zijn de meningen duidelijk over verdeeld.
Het is overigens "Developer" (met maar één p)
-
als je ios 7 hebt samen met developper program ( dit houdt in dat je iphone geregistreerd staat als developper) dan kan je terugkeren, anders niet ( tenzij je jailbrak tools gebruikt)
maar je kan developper worden voor +- 5 euro al als je zoekt op google.het is inderdaad 2 dagen wennen aan het nieuwe ios maar hoe meer je het gebruikt hoe beter het wordt.
blijf je bij ios 6 dat mag natuurlijk ook, maar zoals eerder gezegd kan je toestel fouten/ lekken betavtten
want als er een lek gevonden is en apple gata dit aanpassen zal dt o dat in ios 7 verwerkt zitten ( bijvoorbeeld ios 7.0.1)onthou wel dat ios 7 beta 1 nog bugs/fouten bevat
en dat de beta 1 op 24 juli vervalt dit wilt zeggen dat er voor die datum al een ios 7 beta 2 zal uitgekomen zijn en deze heeft ook een vervaldatum enz. tot de final release. dus je bent verplicht up te daten of je toestel gaat in recoverymodusIk neem aan dat je 99 dollar per jaar per developer account bedoeld?
-
Mavo-Havo
Je kunt toch maar voor een richting examen doen?Desalniettemin, iedereen die geslaagd is wil ik bij deze feliciteren! Ik heb over 7 maanden examen
-
Dus je kunt geen bewijs van inkomsten tonen, maar je verwacht wel een bod van hoger dan 50 euro?
-
Ik bedoelde meer de indruk van zijn portfolio: http://uniquedesigns.nl/
-
Als het echt een brandplek is, ben ik bang dat je er vrij weinig aan kunt doen. Ik zou een nieuw scherm (laten) plaatsen.
-
Heb je ook een uitgebreid portfolio? Ben niet echt onder de indruk.