Volgens mij copy - paste jij elementen (PSD's) van Tutorials en puzzelt wat in elkaar? Wat tenminste bij de eerste lay-out van jou ook.
Posts by SkyNet
-
-
Beste mensen,
Hierbij bied ik een lijstje met leuke domeinnamen aan waar ook wel lichtelijk op gezocht wordt.
Domeinnaam(en) te koop:
geldomwisselen.nl - € 15,00 (verplichte houderwijziging)
downloadmarkt.nl - € 10,00
internetbron.nl - € 5,00
notenallergie.net (inclusief WordPress website) - € 10,00
webinspiration.nl - € 5,00
hack3r.nl - €10,00
xboxgamer.nl - €7,50
adwordscoupons.nl - €15,00 - met ontwerp en basing! Zie : bit.ly/sGknCD
sneaked.nl - €10,00 - Leuke naam voor een webshop in sneakers!
converten.nl - €15,00De domeinnamen hebben vaste prijzen!
Huidige registrar:
TransIPDomeinen zijn apart verkrijgbaar:
JaBetaling via:
OverschrijvingBijkomende informatie:
Biedingen zijn exclusief 19% BTW, verkoop op factuur. -
Het is te veel van het goede ; dat andere lettertype, sub header en logo. Ik zou het alleen bij een aangepast logo houden als ik eerlijk ben.
-
Citaat van Nillas
Dein
Hoezo is een xxx bedrag erger dan een xx bedrag? Oplichting is oplichting. Of het nou om 50 cent gaat of om een paar honderd euro.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens, bij 50 cent denk je : achja volgende keer beter opletten en bij 100 euro denk je : zonde van het geld, hoe ga ik dit oplossen? -
-
gamearena.nl heb ik voor je staan, doe een goed bod via PM. Want ik ben er waarschijnlijk zelf iets mee van plan.
-
Hij pakt hem hier ook niet. Zou je misschien via PM screenshots kunnen sturen?
-
@ Perry,
Dan zal ik ook wel de slecht geslicede hebben. Ik had hem volgens mij tijden terug ooit naar jou toegestuurd. Overigens kan ik hem niet meer vinden op mijn oude PC.
-
Is erg netjes geworden. Alleen vind ik het menu nog steeds lelijk. Misschien is zoiets een idee : http://img808.imageshack.us/img808/6343/mijngebeuren.png (tijd geleden al laten zien maar geen reactie gehad)
-
-
-
Ik zou het mooi zo houden.
-
Jazeker. Wat mij ook opvalt is dat de inputs voor de gegevens vrij klein zijn. (voornamelijk hoogte)
-
Citaat van L.Groot
SkyNet,
Homepagina weghalen als je ingelogd bent is zeker een goed idee en heb ik meteen toegepast.Over het uitlog knopje, ik wil de inlog en uitlog knop op dezelfde plek hebben, is het dan beter om inloggen ook helemaal naar rechts te verplaatsen (aangezien je met de registreren knop zit) of wel op twee verschillende menu posities plaatsen?
Dat zou ik dan doen ja. Want soms loop ik wel eens de functies (van links naar rechts) af en dan log je bij de eerste functie al uit -
Ziet er leuk uit. Alleen zou ik de homepage in het 'ingelogd' gedeelte weghalen en 'uitloggen' in het menu helemaal naar rechts verplaatsen.
-
Zo moeilijk is het niet hoor. Kwestie van rasterizen, selecteren en uitrekken.
-
-
Ik heb hem op 1 van mijn computers staan, zal binnenkort even zoeken en ter download aanbieden.
-
Met Photoshop kan je de tekstlayer rasterizen, daardoor kan je de onderste streep van de onderkant van de A pakken en verlengen naar rechts.
-
Door hoofdletter te typen en eventueel uit te trekken naar rechts? Wees creatief =]