Ik zou meer de kleuren uit het logo toepassen op het content, want het content is nu wat grijs.
Posts by SkyNet
-
-
-
-
-
Je kan vele richtingen op.
Áls je er al verstand van hebt een E-book voor schrijven en verkopen. Of een SEO dienst aanbieden die controleert of websites beter gevonden kunnen worden e.d
-
[offtopic]Nou ja, Google is je beste vriend? En tevens verwacht ik wel van iemand die al jaren actief is op 'internet/website' gebied dat die wel snapt wat SEO betekend. [/offtopic]
Als je domein : 'watisseo' is, dan zou ik er gewoon een informatieve website van maken.
-
-
Nillas heeft het over een inkomsten plan, dus of je al een plan hebt om inkomsten te genereren.
-
Ik denk dat je dan maar beter Sourceshop even een berichtje moet sturen? En gewoon even de website van de Kamer van Koophandel doorspitten.
-
-
-
-
No problemo.
Maar ik raad je niet aan om die van Banditi (OneTwoGaming) te stelen (op BrokenTracks) manier. Want dan ben je flink de sjaak als ze daar achterkomen :piraat: -
@BrokenTrack,
Ik heb niet gezegd dat hij niet aanpasbaar is hoor. -
Citaat
AMSTERDAM ? Het sociale netwerk Google+ gaat alle privéprofielen na 31 juli verwijderen omdat de zoekgigant van mening is dat alle profielen openbaar moeten zijn zodat de volledige naam en het geslacht te zien is.
-
Nee helaas, was te bezichtigen in het moderators forum.
-
FreakALeak, oke dan zijn de plannen gewijzigd. Maar ik heb wel screenshots van de admin beheer in de chat gezien en dat lijkt niet hierop.
-
In een popup? Kan je iets specifieker zijn?
-
Haha grappig. De tijd dat ik daar moderator was heb ik volgens mij het idee gegeven van die optionele knoppen.
Ik kan je nu ook vertellen dat de admin / beheerder chat er nu geheel anders uit ziet, in ieder geval met andere knoppen en functies.
-
Op Banditi hebben we een flash chat voor alle leden.