Jij zegt laat maken?
Dus het kan zijn dat jou designer hem doorverkoopt?
Posts by weide43
-
-
Een keer afwachten, weet je ook welke registars er als eerste het gaan aanbieden?
-
Goedendag,
Ik wil een naam van een bedrijf gebruiken in een product/dienst van mij.
vb: Twitter
-> TwitterWall
Mag dit? Ik zie ook veel dat ze het met TweetWall doen.Dit is een voorbeeld.
Maar Face van Facebook, Snap van Snapchat kan je wel gebruiken
want bij Twitter is het een Tweet, bij snapchat is een SnapMvg
Danny -
-
Kunt u mij ook een pm sturen aub?
-
Wat is de minimumprijs, hoelang na het laatste bod is de veiling afgelopen?
-
35 euro
-
Oké, maar hij kan sowieso niets doen. Hij was akkoord gegaan met de koop en jij met de verkoop. Daar is niets op aan te merken en staat ook zwart op wit. Ik wens diegene dan sowieso veel succes máár het zal hem meer kosten om een zaak op te starten.
We zijn nu al bijna 1 week verder en ik heb geen mails meer ontvangen. -
Nog even een vermelding. Dwebs is afkomstig uit België en hier gelden nog nét wat andere regeltjes en wetten.
Het was een privé verkoop, ik woon in België en hij in Nederland -
Ik heb geen mails meer ontvangen, ik zal binnenkort ook wat reacties toevoegen van adviezen van advocaten.
-
Ik heb voorlopig geen reactie meer gekregen op mijn laatste mail.
De pagina is verkocht voor 140 euro, hij heeft de pagina en ik het geld. Ik wil het gewoon zo houden.
Die 2de pagina is dus nooit verkocht geweest dus niet betaald en ook niks gekregen. -
Iemand heeft sowieso geen recht op geld terug door middel van koop op afstand als het een virtueel goed is, dit valt onder een dienst en diensten vallen niet onder de wet koop op afstand.
Maar om een onduidelijk verhaal kort te maken, jij hebt een facebookpagina verkocht aan die man en hij wil dit ongedaan maken. Je mag 40 euro houden maar wil de andere 100 euro wel terug. Dat is dan toch heel simpel, hij moet jou eerst de facebookpagina geven en dan wil je pas dat geld geven. Als hij dit niet wil dan is het einde zaak. Zo ben jij verzekerd van je pagina en geld.
Voorlopig wil ik alles gewoon zo houden en dat is ook in mijn recht, hij die pagina behouden en ik het geld. -
De gesprekken zijn geüpdatet
Edit weer aangepast -
Goedendag,
Hopelijk kan iemand mij een beetje helpen.
Ik heb een week of twee geleden een facebookpagina privé verkocht, eerst waren het er 2 maar de persoon het het geld niet voor de 2de te kopen dus kocht hij enkel het eerste.
De betalingsoverdracht en de overdracht van de pagina is perfect verlopen.Ik vroeg dan de persoon wanneer we het voor de 2de pagina konden afhandelen.
Dan zei hij, ik heb het geld niet, ben opgelicht en zo zei ik, dan wachten we nog even. Geen probleem.Nu vandaag krijg ik een mail dat hij zijn geld terug wilt en dat hij de pagina wilt terug geven.
Met daar nog een heel verhaal om heen dat hij maar 100 euro terug wil van de 140 euro. Dat wil ik dus niet doen, want ik vertrouw het niet dat hij me de pagina terug geeft, het is een virtueel goed. Daarnaast het is verkocht, Ik had andere bieders en heb hem aan deze persoon gegeven.Ik heb hier de mails en skype gesprekken.
http://www.evernote.com/shard/…dba9dac5f53fe7c4a109781aaHopelijk kunnen jullie helpen, want ik wil het gewoon zo houden.
Mvg
DannyEDIT: Gesprekken zijn gewijzigd 7/03 - 19:31
-
-
gwn letterlijk ".$siteNaam." erin zetten?
Dan laat hij de alert niet meer zien -
Goedendag,
Wie kan me even helpen.
Ik wil dus in een php script roep ik een alertbox aan maar hij moet ook nog eens een php variabele weergeven.PHP<? $SiteNaam = "TEST"; echo '<script language="javascript">'; echo 'alert("Bedankt voor het aanvragen van een \n haha ")'; echo '</script>'; ?>
Mvg
weide43 -
werken jullie met de Googe captcha?
-
Zonder database.
Ik heb niet echt een budet hiervoor, meld me gewoon je prijs
-
Goedendag,
Ik ben dringend opzoek naar een contact scriptje.
- controle niet leeg
- captcha
- spam
- dropdownlist
- makkelijk uit te breiden zijn.Mvg
Danny