Posts by TheBosS

Beste FangorN,

Alvast heel erg bedankt voor je reactie. Ik ga het even op mijn gemak doornemen om vervolgens met je tips aan de slag te kunnen. Haha ja ik maak gebruik van PHP. Ik heb inmiddels een 2 index gemaakt een dubbele x omdat in mijn eerste mijn header location staat.

Edit misschien is het makkelijker als ik de desbetreffende website er ook bij post, zodat met een idee heeft wat ik verkeerd doe:

Future House Music

Goede middag heren,

Ik loop op dit moment vast met het maken van friendly urls. Op dit moment probeer ik via een .htaccess bestand friendly urls te maken door inplaats van mijn huidige urls: index.php?page=home het volgende te maken /home. Kortom ik wil dat index.php?page= niet meer weergegeven wordt. Nu staan er tal van tutorials online en heb ik al meerdere dingen geprobeerd echter veranderd er bij mij niets. Ik heb zelfs de tutorial van mijn hosting provider: "Pcextreme" gebruikt en dat veranderde ook niks. Wat doe ik fout?

Apache Configuration
    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteRule ^([a-zA-Z0-9]+)/$ index.php?page=$home

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.

Ik ben op dit moment bezig om mijn jplayer aan te passen zodat ik met een while loop tracks kan laden uit de database echter komt ik er niet helemaal uit. Ik weet namelijk niet hoe ik de while loop maak als er een stuks javascript aan te pas komt. De scripts die ik heb staan hieronder:

Player Frontend:

Player Backend:

Nu is mijn doel om het dynamische te maken via een whileloop maar ik loop vast op het javascript gedeelte:

Hopelijk kan iemand mij hier mee helpen want ik ben er 2 weken mee bezig en zit nog steeds met het zelfde probleem. Alvast bedankt voor de tijd en moeite. Ps misschien helpt dit: dit is de pagina waarom het gaat: Future House Music

Heey nog bedankt voor je reactie, echter had ik het al opgelost. Ik had namelijk mijn 2e ul element over het hoofd gezien in de css. Ik heb dit Voor de mensen die dit probleem ook hadden heb ik nu dit toegevoegd aan mijn css:

Beste ICT Scripters,

Ik ben bezig met een website voor een bekende, nu moet ik in mijn responsive menu een dropdown maken, normaal gezien niet zo moeilijk maar ik ben er een behoorlijke tijd uitgeweest nu probeerde in door middel van visibility: hidden; dit te maken maar dat werkte niet.

Nu heb ik mijn wijzigingen in de css weer weghaald voor dit dropdown menu omdat dit niet werkten. Ik hoop dat iemand mij wil helpen, Alvast bedankt voor moeite.

Hieronder staat de code voor mijn navigatie en voor mijn css.

Beste Ict scripters,

ik heb een script geschreven dat bestaat uit een while loop die plaatjes en de benodigde gegevens uit de database haalt en weergeeft.
    Dit werkt goed, echter wil ik het nu zo maken dat op het moment dat er 5 regels weergegeven zijn met in iedere regel 5 plaatjes. dat er dan onderaan een knopje komt
    pagina 1,2 enzv. Dus om het nog even kort samen te vatten op het moment dat er meer dan 15 afbeeldingen weergegeven worden moeten de eerst volgende afbeeldingen op pagina 2 komen. Om een beter idee te geven kunt u kijken op http://www.q-cast.nl/partners.php . Daar ziet u 3 rijen met in iedere rij 5 foto's en 1 rij met 1 foto. Nu is mijn doel om de rij met 1 plaatje op de volgende pagina te krijgen. Weet iemand hoe ik dit kan doen, want ik kom er helaas niet uit. Heb geprobeerd dit script : http://www.visual-blast.com/ja…rforming-photo-galleries/ te combineren met mijn eigen script echter werd het daar niet beter van (onkunde).

Dit is het script dat ik nu gebruik:

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen. Alvast bedankt

Ik heb dit geprobeerd alleen het laat me data niet meer uit me csv bestand, ik loop vast op het importeren van de data per kolom. Ik had een CSV importer gemaakt voor 1 kolom bijvoorbeeld:
    DB
    naam- achternaam - leeftijd - email

CSV
    kolom
    rij 1: marijn,boss,20,[email protected]
    rij 2:

Maar ik moet nu zo maken dat alles in een eigen kolom geimporteerd kan worden. Hopelijk is mijn vraag nu duidelijker.

Edit een printscreen van me CSV misschien dat het helpt:

Iemand misschien enig idee wat ik verkeerd doe in het script hier boven? (het probleem is dat er geen data uitgelezen wordt in mijn 2e versie).
    Alle tips zijn welkom. In ieder geval alvast bedankt.

Mvg

Marijn

Beste ICT scripters,

Ik ben Marijn Boss 20 jaar oud en ben grafische vormgever, nu moet ik voor mijn stage bedrijf een csv importer bouwen, en dat is gelukt alleen nu is de vraag of ik hem zo kan maken dat hij per kolom een waarde invoegt. Bijvoorbeeld kolom 1= artikelcode_leverancier, Ik heb echt van alles geprobeerd maar ik kom er niet uit ik hoop dat iemand mij kan helpen? alvast bedankt!

Beste cp leden,

Onlangs heb ik een psd ontwerp gemaakt voor mijn nieuwe website ( ben dj), en heb via internet tutorials geprobeerd dit om te zetten naar een joomla template. Dit is helaas niet helemaal gelukt joomla geeft als fout aan dat hij het bestand templateDetails.xml niet kan vinden. Terwijl dat wel in de zip zit ook ben ik bang ik nog wat fouten in mijn CSS en PHP bestanden heb zitten.

Nu ben ik opzoek naar iemand die mij vrijwillig een x met dit project wil helpen, ja ik besef dat vrijwillig niet echt uitnodigend is en dat de meeste designers en developers wel wat beters te doen hebben maar mocht er toch iemand zijn die mij hier mee wil helpen, laat dan een bericht je achter of voeg me toe op Knip

Met vriendelijke groet

Marijn Boss

Beste cp leden,

Ik zal me eigen even voorstellen.
    Mijn naam is Marijn Boss een 19 jarige event ondernemmer. Ik ben 2 jaar geleden begonnen met het ograniseren van events voor jeugd. Na een aantal leuke feesten te hebben gehad ben ik bezig met het verbeteren van mijn bedrijf. Daar kan uiteraard een verzorgde degelijke website niet aan ontbreken.

Ik ben dus opzoek naar een website die beschikt over een mooi design en tergelijkertijd een functioneel cms.

Als voorbeeld heb hier de site staan van riverdance festival.
    http://www.riverdancefestival.nl/

Ik zoek geen kopie maar de opzet vindt ik wel mooi, daar komt bij dat de pagina's die hun gebruiken ik wel wil. dus home, informatie enzv.

Verder zou ik graag in me header een jquery als deze willen hebben.

http://www.id-t.com/

Waar appart de feesten worden weergegeven.

Onze feesten heten:

- Dirty Vibes
    - Elevated Sessions
    - First Class
    - Limited Statements
    - Friends United

Mocht je interesse hebben? voeg me dan toe op ********* en vertel je je vraag prijs en wanneer je dit kan opleveren.

Met vriendelijke groet Marijn Boss

EDIT R.JIPPING: geen e-mail adressen vrijgeven op het forum, contact kan via pb.

Beste cp leden, Ik ben sinds kort bezig met jquery's en heb er weinig verstand van, nu ik heb een foto gallerij die met een jquery werkt. Nu is mijn vraag of iemand mij kan vertelen of laten zien hoe ik een jquery die niet in de pagina zelf staat kan koppelen / aanroepen voor de div waar de photogallerij in staat. Bijvoorbaad bedankt voor jullie hulp.

mijn code staat hieronder:

Html Code

Jquery code