Posts by svenneke

login script sta in begin post:)

even hier nog zetten

dit is van regel 1 tot 10 dus + zie er geen fout is begin van het script

ik kom telkens gewoon weer op de index (home pagina) dus

selim er is een oplossing op andere site heeft iemand het al opgelost gehad alleen wou die nietvertellen hoe zitte soms rare mensen in deze wereld:)

dus jij bedoeld zo?

hey
    mijn vorig topic was ineens weg hoe wat weet ik veel:o drm vraag ik het nog eens

wie weet hoe je het moet oplossen met het login inscript word niet ingelogt.

het is voor mijn vriend we hebben al te veel zitte kijken maar zien niet direct een fout in het script

owja zeg niet hier zijn al genoeg topics over geweest in de andere topic is nergens antwoord te vinden ook google niet

hier de code

vriendelijke groeten
    sven

Citaat van Jasper

klopt, lieten ze een keer in een programma zien (weet niet meer welk) lieten ze diegene een koptelefoon op doen en lieten ze een bandje luisteren met leerstof erop. de dag erna moest ze een test maken en daar scoorde diegene een dikke onvoldoende voor.

heb ik ook gezien :D
    tja slapen in de klas is intresant hoor dan kom je te weten hoeveel verschillende banken er bestaan van hard tot zag en van geur tot geur en van kleur tot kleur;)(xD)

hey.
    ben nu even bezig aan een vriend zijn site.
    hij heeft osvendetta.

alleen de login zit foutje in alleen we komen er niet uit hoe het komt.
    heb al het script 15x na gekeken en vind het gwn niet hij zit wel op gratise host dus mss daardoor:)

script

Citaat van stan

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Sven Weet jij niet wat alfa-gedrag is (xD) misschien had je iets beter moeten opletten bij biologie.

man kan er ik nu aan doen dat ik biologie in me slaap heb gedaan :D