Naam hoef je niet bij mij te nemen. Je kan ook ergens anders een naam afsluiten of al hebben.
Posts by Trunkz
-
-
Ja had er nog bij gemoeten, klopt. Zelf domeinnaam regelen.
-
Bij deze wil ik gratis hosting aanbieden t/m juli 2010.
Je krijgt het volgende:
75 MB Webruimte
10 GB dataverkeer
3 E-mail accounts
1 MySQL database
(overschrijving dataverkeer kosten voor afnemer)Wat moet je hiervoor doen?
Mijn een PM sturen met je motivatie waarom jij de hosting wil hebben.
-
30 BIN
-
Heb je een PM verzonden.
-
Mijn vragen in dit geval zijn:
- Hoe komt deze gebruiker aan jou versie?
- Waarom zet je je eigen versie zelf niet hier neer? -
Citaat van ThugLife
Heb net voor iemand gefixt. Vervang je connection.php (In de v3 map) met deze script
PHP
Toon Meer<?php $host = "HOSTNAAM"; //de host meestal gewoon localhost $user = "GEBRUIKERSNAAM"; //je database username $pass = "WACHTWOORD"; //Je database wachtwoord $tablename = "DATABASENAAM"; //Je database naam $sitelink = "HTTP://WWW.JOUWSITENAAM.NL"; //Je website link. GEEN v3 of een / erachter! ?>
En vul hier je gegeven in .
Dan zal het normaal gaan werken succes ermee:DWerkt nu idd weer. Bedankt!
-
-
-
Gedaan, blijft hij hetzelfde.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.02.10 23:00:12:
Het is gelukt!Aller eerst hoef je niet te modden naar 777. In de uitleg text staat dat je naar de link van je site moet gaan. Echter moet je naar je site/install gaan. Wanneer je dit doet werken de installeer links wel.
Iedereen toch bedankt voor de hulp!
-
Dan krijg ik wat je nu ziet: http://alturl.com/uq8q
-
Ik heb Deziweb al gemaild en die geeft aan dat je niet hoger dan 755 kan invoeren.
-
Ik gebruik hiervoor FileZilla en heb hiermee de rechten van de map gemod. Maar nogmaals. Het ligt volgens mij aan deziweb. Dus mijn vraag is eigenlijks, hoe kan ik versie 1.6 anders installeren?
-
Dit is wat er staat: Ook dient de root (home) map "write" rechten te hebben. Het lijk me dan dat dat de gehele map moet zijn waar het script onder staat.
Op zich maakt het ook niet uit. Deziweb laat geen 777 toe in bestanden en mappen. De error melding is een automatische beveiliging.
-
Zou je daar meer uit kunnen halen? http://alturl.com/uq8q
-
-
Beste allemaal,
Het lukt mij niet om OsBanditi 1.6 te installeren. Een database is aangemaakt. Echter wanneer ik mijn map rechten naar 777 zet krijg ik een Internal Server Error als ik de link bezoek. Volgens mijn host (deziweb) is dit een beveiliging bij hun en kunnen de rechten niet hoger dan 755. Op welke manier kan ik versie 1.6 installeren? Alvast bedankt.
-
Geen id. Heb in de root van een bestaande site een nieuwe map aangemaakt /banditi en daar heb ik het in gedaan. Dan moet dat bestand in de download zitten?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.02.10 21:12:26:
Ik heb contact gehad met mijn host (deziweb) en deze geeft aan dat de map niet hoger gezet mag en kan worden dan 755. Is er een andere manier om dit goed te installeren? -
Ik heb dit scipt gedownload. Nu moet je het installeren door je map naar 777 te zetten. Echter wanneer ik dit doe krijg ik de volgende melding: Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.Please contact the server administrator, webmaster@'knip' .nl and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Hoe kan ik het anders installeren?