Posts by cri

CAss is ook te zien wel 1 :p Je hebt goeie maar ook brol, sommige kunnen al van meerdere richtingen goed gezien worden.

De nieuwe die uitkomt van panasonic gaat een goeie zijn en zelfs die van lg ziet er inorde uit.

Ik heb sony en samsung staan momenteel in de winkel, panasonic zal binnenkomen. Momenteel vind ik samsung de beste en zeker die dure van Willem ;)

Het werkt wel degelijk, er is wel werk aan, maar het werkt.

Ook zijn ze bezig om 3d zonder bril, maar daar heb ik mijn twijfels over.

Dus als u met uw bril (ook bril aangestopt?) kijkt dan neemt u de 3d functie niet weer. Uw ouders zien zij dat of enkel u?

Zonder bril kan u zoiezo niet kijken he.

Het probleem met 3D tv is dat 1/20 dat effect niet kan waarnemen. Binnen zienbare periode komt 3D op alle tv als optie :p

Euhm dus u gaat via pc met hdmi aansluiten.Usb nog minder, kan dat signaal nooit aan.;)

Ik weet niet of jullie dit weten maar 1.3 hdmi wordt niet ondersteunt, het moet 1.4 zijn.

Welk merk heeft u gekocht? Verkoop ze zelf daarmee :p.

Is nooit vrijgegeven geweest, aangezien Cwcw of hoe heet die, de site niet legaal verkreeg.

Mafiaplace is democrazia.nl vroeger, die was buggie en had zijn source gegeven voor unbugging aan hem. Ik heb in ruil voor de source (voor die uitgelekt geraakte) zijn site unbugged.

Neem realgame, veel komt daaruit. Ik heb hem staan (unbugde democrazia aka criminalsclub, maar zet hem binnenkort wel online.

Hier een oude versie van de versie voor mafiaplace:
    http://www.crimejob.nl/v2
    Login en pass: olie

Klein vraagje Niels: als Koen of Cp toch zo erg is zoals u zegt.

Waarom verdoet u uw tijd dan hier? Hierbij is toch niemand gebaat. Altijd dat negatief gedoe.

Bedankt Jannick

Heb die fout even getest, de layout klopt in firefox, internet explorer. Bij google chrome zit de layout fout.(opera moet ik nog bekijken). Zelf heb ik geen ervaring met chrome om ook daar de layout fout uit te halen.

Aangezien er geen reacties komen, zal dit een probleem blijven veronderstel ik.:p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.10.10 01:38:32:
    U heeft niks ingevuld...

Kleine tip dat ik u meegeef, ga naar een elektronicaketen en vraag aan een verkoper of hij nog einde reeksen heeft.

Zo heb ik mijn 18 inch laptop met 4gb ram, ... aan een hele goeie prijs verkregen.

Jannick ik veronderstel als je, je .ctt upload in msn, dat deze ook in hotmail opgeslagen worden. Dus importeren via .ctt is ook uploaden.

Als hij een groep maakt in msn, dan komt die ook in hotmail terecht.