Haha: 42. Steek met een jetski de Grote Oceaan over
Posts by cri
-
-
Ook thanks aan luc want die poste het eerder monoglobe
:slotje: -
-
Wel aangeven luc, dat hij '' deed en daarna " +> data het allebij ";" moet zijn
PHP
Toon Meer<? session_start(); error_reporting(E_ALL); $mysql_host = "mysql13.000webhost.com"; $mysql_database = "a3959822_site"; $mysql_user = "a3959822_site"; $mysql_password = "-----"; $link = mysql_connect($mysql_host, $mysql_user, $mysql_password); mysql_select_db($mysql_database) or die(mysql_error()); $cnfg['prefix'] = 'sbox_'; // prefix in de MySQL tabel $cnfg['filter_woord'] = '***'; // Vervangend woord voor de woordenfilter $cnfg['spam'] = 30; // seconden tussen het nieuwe bericht posten $cnfg['woordbreedte'] = 20; // Breedte van bepaalde woorden in shoutbox zodat ze worden ingekort $cnfg['titel'] = 'Admin Pannel'; // titel, niet echt belangrijk $cnfg['maxbreedte'] = '136'; // breedte van de frame, wordt later nog 16 pixels vanaf gehaald (scrollbalk) $cnfg['kleur1'] = '#EEEEEE'; // kleur nummer 1 $cnfg['kleur2'] = '#DDDDDD'; // kleur nummer 2 $cnfg['maxlenght'] = '255'; // t/m 255 tekens $cnfg['admin_naam'] = 'nub'; // admin naam $cnfg['admin_pass'] = 'nub'; // admin wachtwoord $cnfg['perpagina'] = 10; // berichten per pagina function form($naam,$bericht,$action,$onclick) { if($onclick == 1) { $rest = ' OnClick="this.value=";"'; } else { $rest = ''; } ?> <center> <form method="post" action="<? echo $action; ?>" name="formulier"> <input type="hidden" name="submit" value="1"> <input type="text" size="20" name="naam" value="<? echo $naam; ?>" <? echo $rest; ?>><br> <input type="text" size="20" name="bericht" value="<? echo $bericht; ?>"<? echo $rest; ?>><br> <input type="submit" value="P O S T"><br> <br> </form> </center> <? } function reload($page,$seconden) { echo '<meta http-equiv="refresh" content="'.$seconden.';URL='.$page.'">'; } ?>
-
<?
<?bovenaan 2x
Als u iets plakt, doe eerst ctrl+a en dan pas plakken, zo selecteert u alles en kan dit niet meer gebeuren.
Aub
-
Ja, daarom dat ik het raar vind dat hij dit aangeeft, bij andere site geeft hij dit niet aan, terwijl ik enkel aan het scannen was voor xss.
-
Geeft geen error aan
-
Heb juist een scan gedaan, met een xss scanner, daarmee dat ik die fouten ook niet snap.
-
-
Al eindje bestelt, 8 november opening op 00 uur gamemaia, nachtopening.
-
Spreekt voor zichzelf, dat dit niet death moet zijn, maar credits
Dan linkt hij enkel naar daar als iemand dood is.
-
Jah, is nu eenmaal de oplossing. Meer kan ik niet doen dan de oplossing te geven en de info wat het betekent
-
Is ook de bedoeling dat u dit in ingame plaatst...
Als iemand dood is toont hij enkel nog pagina buycredits...
Dacht aan de code dat dit duidelijk was :p
-
-
-
Daar geef ik u natuurlijk wel gelijk in. Uit respect kan je toch al hun trailer niet gebruiken.:slotje:
-
Ja afkorting, ik vraag 'kvraag ->kvraag
Beetje dialect, verontschuldig mij hiervoor aub :p
-
Hij typt dit altijd en kvraag me het wel eens af, zal straks wel eens antwoorden he Terror ;)?
-
Wat is daaro eigenlijk?
-
Hoe kan bandias nu van hem zijn, houdt geen steek :s
Zelf zijn link staat hier.
Ook gereport, dat slotje al mocht.