tukkie dat moet je negeren mensen denken leuk te doen. Ik wens je veel succes.
Posts by Willem
-
-
Heb je al een reseller pakket
Kijk naar de hoveelheid dataverkeer en ruimte.
wat je maximaal pm mag verbruiken aan dataverkeer. -
Waaom BV als je ook VOF kan zijn.
BV = Besloten venootschap
VOF = Venootschap onder firma -
jgdonleach dat is bullshit aangezien als je gewoon heen gaat zonder afspraak dan loop je de zelfde dag er al mee uit.
-
rickvbeek: zoizo als je kvk en btw beschikt ben je verplicht het op de website te vermelden.
MAargoed veel succes.
-
Citaat
Welkom op de site van Netostar.nl
Wegen de wetverandering van 2010 leveren wij geen diensten meer.
Vanaf 1 Juni 2010 staat het personeel van Netostar weer voor uw klaar.
Mvg, Netostar Internet Solutions
rickvbeek Zo te zien heeft die nog geen kvk of btw nummer anders zou de site wel weer online zijn.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.06.10 18:56:41:
jgdonleach weet je wat ik niet snap he.Je hebt mijn toen in me topic lopen afkraken van ja je bent tegen de wet in etc. omdat ik geen kvk nummer zou hebben en zelf zie ik nu op
http://www.sensco.nl dat je gewoon betaalde hostings aanbied.
en op netostar het bovenstaande bericht.
-
-
-
Nou ik zie het ik zie genoeg topics waar de reply verwijderd worden en worden niet terug gezien in het topic xd
Maar wel een leuk idee
-
-
-
Zal erover nadenken
-
Hoeveel keer verkocht?
-
Als goed is kan dat bij Versio echter kan ik dit niet 100% zekerheid over geven dit omdat ik nog nooit bij Versio heb gezeten.
-
Citaat van Linkforsoad
Antagonist heb ik ook goede ervaringen mee.
Dit zeg ik bij elke hoster, en dat ligt niet aan de persoon erachter of wat dan ook.
Wat mij opvalt is dat WJ-Solutions niet bekend staat in het registrar overzicht van de SIDN. Ik denk dus dat zij fungeren als tussenstation. Antagonist staat dat wel als Antagonist BV. Check voor details SIDN.nl.
Ken genoeg webhosting bedrijven die erook niet tussen staan hoor.
Zie genoeg bedrijven die bijvoorbeeld hun domeinen inkopen bij Transip of bij mijndomein of noem maar op.
P.S. Indien je koppeling wilt kan je dit aangeven bij bestelling.
-
-
-
-
Gewoon instaleren op je server
-