Ik zal morgen even op de zaak kijken welke website groothandel ik heb misschien heb ik voor dat prijsje wel iets voor je.
Posts by Willem
-
-
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/9729/R-R.html
Die had Stefan nog vandaag gesloten staat je site ook in.
Ik raad je aan met screenshot en alles naar de politie toe stappen die doen er echt wat aan.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.08.10 15:34:31:
Bovendien wie doet er nou zo stom om zijn eigen website erbij te vermelden dan ben je niet echt snugger bezig na mijn mening. -
Over de prijs valt btw altijd te praten.
-
In mijn live support zie ik dat je iets van internet explorer gebruik.
Heb hem zelf ook even geprobeerd (heb zelf ook wel een eigen browser maar vind GC lekkerder werken:P)
-
Geachte cpers,
Omdat ik alles binnen mijn bedrijf aan het reorganiseren bent is er 1 server vrijgekomen (i.v.m aankopen nieuwe servers) die ik als Dedicated aan wilt bieden.
De server heeft het volgende:
Dual Xeon 2x2,8GHZ,
4GB DDR Reg,
500GB HDDNormaal betaal je hier al gauw 140 a 150 excl voor maar ik wil hem aanbieden voor
100 excl btw incl direct admin licentie per maand.
Indien intresse server komt per 4 september vrij.
-
Alles goed gechmod?
En anders kan je een reinstall doen, wilt ook nog wel es helpen.
-
-
Zie maar http://www.world-of-maffia.nl/willem/hostmuis.jpg
Dit krijg ik te zien. -
Beste,
Mijn is iets opgevallen wat denk wel meerdere is opgevallen de aantal pagina's blijven gewoon doorlopen zie bijvoorbeeld:
http://www.criminalspoint.com/…raak-A-K-A-Rukbunker.html
JE ziet hier alle pagina's onder elkaar staan wat ik persoonlijk wel irritant vind.
Is het geen idee om bijvoorbeeld het volgende te doen (dit zie je namelijk op meerdere sites)
1, 2, 3, 4, 5, dan 10.
Graag hoor ik of jullie dit ook een goed idee vinden. Mensen die dat topic bijhouden gaan denk ik niet elke dag alle pagina's nalezen.
Met vriendelijke groet,
willem
-
-
[offtopic]Wie zegt dat die factuur met doorverkoop rechten niet door hem zelf is gemaakt?
En moest je geen toestemming hebben om het hier te mogen verkopen, teminste ik moest wel toestemming hebben en mocht het verkopen zolang het maar niet te spammy werdt en dit is wel spammy aangezien je site link erbij staat en het dus onder spam valt.[/offtopic]
Demo?
-
Staat er bij wordt niet verzonden
Maar waarom niet de verzendkosten zijn dan toch gewoon voor de koper.
-
-
-
-
Cijfer 1 op 10 een 9,8
Mooi overzichtelijk en duidelijk wel jammer idd dat het een beetje is na ge aap is van velten media maar ja dat is nog niet zo erg zolang die maar niet compleet is na gemaakt.
Nu enkel nog een bedrijfs inschrijving en je komt er.
-
Je kan dat natuurlijk altijd thuis doen echter raad ik je aan om dan een vps je te huren via een webhosting bedrijf, dit omdat als je vps crash dan ben je verzekerd binnen 5 minuten een nieuwe te hebben en dat je websites dan gewoon weer online komen.
Tevens een Data centrum is van alle gemakken voorzien zoals mocht stroom uitvallen dan schakelt die over naar de nood en blijf je gewoon online heb je thuis weer niet.
En tegenwoordig kost een vps niet meer zoveel geld. Ik raad je aan om gewoon een vps bij een webhosting bedrijf te nemen
-
fitim-123 ben even de prijzen aan het opzoeken en zal het zo even posten.
-
Geachte cpers,
Ik verkoop servers tegen zeer extreme prijzen.
De servers worden standaard geleverd met 12 maanden garantie, tevens zijn de prijzen exclusief btw en excl verzendkosten, wij houden de verzendkosten aan van DHL en TNT. De servers worden dan binnen 5 werkdagen geleverd indien dit door DHL of TNT verstuurd wordt.
Wij hebben de volgende servers in de aanbieding:
PHP
Toon Meer-Moederbord met Gigabit netwerkkaart -CPU Q8400 L2 4MB -Kingston DDR2 4GB ( 2x2GB 800Mhz) -1U passieve CPU koeler ( met eigen fan ) -1 Terabyte HDD 7200Rpm SATA-300 -1U Supermicro behuizing ( zowel voor 14 als 19 inch racks geschikt ) Vraagprijs WJ Solutions: 800,00 euro excl 19% btw Vraagprijs WJ Solutions: 952,00 euro incl 19% btw ---------------------------------------------- -Moederbord met Gigabit netwerkkaart -CPU Q8400 L2 4MB -Kingston DDR2 8GB ( 2x4GB 800Mhz) -1U passieve CPU koeler ( met eigen fan ) -1 Terabyte HDD 7200Rpm SATA-300 -1U Supermicro behuizing ( zowel voor 14 als 19 inch racks geschikt ) Vraagprijs WJ Solutions: 900,00 euro excl 19% btw Vraagprijs WJ Solutions: 1.071,00 incl 19% btw
Indien vragen kunnen jullie die gerust stellen en zal ik ze zo goed mogelijk beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Willem van den Akker
Citaat van "K.Rens"Toestemming verkregen
-
Zoals shadowhunterr al aangeeft ik heb het aangeschaft via eigen bank aangezien ik nu met mollie werk maar wil het geheel op me eigen gaan nemen.