Posts by Willem

Naja, ik ben zelf vanuit mijn bedrijf bezig met een webshop dat word ook een webshop met computer onderdelen.

Maar je hebt zoizo een aantrekkelijke groothandel nodig, let wel op de meeste groothandels moet je alles inkopen. Maar er zijn ook groothandels die hebben dropshipping.

Beste cpers,

In overleg met mijn colocation provider wil ik een zogenoemde communicatie laag gaan opzetten.

Daarvoor ben ik opzoek naar iemand die dit kan.

Wat is een communicatie laag?

Een communicatie laag is een systeem die je kan implanteren in je website, stel je besteld een domein dat die dan automatisch registreert.

Er zit uiteraard een Deadline van max 2 weken aan, aangezien het best wel van belang is dat dit systeem er komt.

Heb je interesse, kun je pben of via deze forum reageren.

Prijzen worden intern besloten, er zal daarom nu ook geen budget staan.

Wij kijken naar de beste, en prijs is niet van toepassing als budget.

Wie o wie heeft interesse?

Hoe kan je solliciteren:

PHP
    Naam + Achternaam
    Script ervaring:
    Leeftijd:
    Opleidingsniveau:
    aantal script jaren:

Beste,

Ik heb 1 week geleden GTA San andreas (pc) gekocht, aangezien ik hem niet meer kan ruilen wil ik hem hier te koop aanbieden.

Waarom ik hem niet meer kan ruilen is omdat er maar 24 uur op een game zit.

Ik heb er zelf 20 euro voor betaald, dus je mag bieden.

Bieden vanaf 10 euro (is exclusief verzendkosten)
    opbieden met 1 euro
    Buy now 25 euro (is inclusief verzendkosten)
    Bieden tot 11-08-2010 tot 20:00 uur

Meer informatie tot die tijd topic gesloten.:slotje:

Edit by willem: Onder voorbehoud dat er nog een beetje informatie bij komt, aangezien de informatie niet echt noodzakelijk is die erbij komt.

Betalings informatie erbij vermeld inmiddels, topic weer geopend.

Ik heb Het topic weer verschoond, ik verwacht van de mensen die dit topic vol spamde met zwartmaak praktijken, een pb met bewijzen dat dit niet legaal zou gaan.

Ook verwacht ik van Topic starter een pdf van de factuur, deze verzoek ik binnen 24 uur te willen ontvangen, als ik deze niet heb ontvangen zal ik dit topic sluiten.

Mensen die het niet kunnen hardmaken dat het oplichting is maar wel hier de persoon zat zwart te maken die zal een sanctie of waarschuwing verwachten.

Ik en volgens mijn andere crewleden ook zijn dit spelletje meer dan zat.

Citaat van r-mulder

Waar: op het forum
    Bug: link is tekst
    Uitleg:

normaal staat er bij de topicstarter laatst gewijzigd door (zijn naam + link) zodat je er op kan klikken om naar de profiel te gaan.. nu is het alleen de deel code maar niet klikbaar

Zover ik heb gezien is dit probleem heden opgelost.

Topic gesloten tot 1 van de moderatoren, bewijs heb gezien van doorverkoop rechten.:slotje:

Onder voorbehoud open, screenshots van SD gezien, onder voorbehoud open op afwachting van emailse bevestiging.

Citaat

Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.

Mafiabase, dat zou ik graag willen, maar dan overtreed ik de regels van Criminalspoint en dan kan ik me status kwijtraken.

Als ik zijn naam + achternaam zou vrijgeven valt weer onder privacy schending.

In zovere het is afkomstig vanaf zijn emailadres, ook heb ik zijn telefoonnummer die vreemd genoeg na betaling de dag erna afgesloten was.

Mag ik vanaf whois gegevens van zijn domein zijn gegevens pakken en die gebruiken als communicatie?

Stuur mijn ook maar pm voor rpg game promoting.

Graag volgende bij vermelden:

Hoeveel je vraagt per lid
    Hoeveel je er kan aanbrengen
    Hoe je ze aanbrengt (Hiermee bedoel ik dus als je ze via spamming aanbrengt dan haak ik af)

En voor welke websites je in het verleden al ge promoot heb.