Posts by Willem

Voordat je een topic opent wordt je verwacht eerst op google en op CriminalsPoint zelf gezocht te hebben.
    Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.
    Geef een duidelijke omschrijving van je probleem, post voldoende code en wees altijd vriendelijk voor mensen die je proberen te helpen.

1, Kvk nummer + BTW Nummer (Geeft vertrouwen)
    2, een goeie pakkende domein
    3, een Goeie website wat zakelijk overkomt en vertrouwlijk
    4, een goeie server (Begin als je enkel reseller en shared wil aanbieden met een vps)
    5, Als je vps te klein wordt neem een Dedicated.
    6, zorg voor goeie promotie
    7, neem een goeie algemene voorwaarden en deponeer deze bij de kamer van koophandel.
    8, Zorg er voor dat je goed kan boekhouden, dit omdat je als je kvk neemt btw moet gaan afdragen.
    9, zorg voor goeie standby tijd mochten klanten je willen bellen.

Tevens ik had een budget van 50.000 euro en heb er in het begin maar 1500 in hoeven steken, dus met 2 duizend red je het wel.

Oja nog 1 ding zorg voor een goedkope provider (Mocht je beginnen weet ik wel een voor je)

PB me maar als je meer informatie wilt omtrent webhosting (heb een eigen bedrijf hierin)

Beste Cpers,

Ik ben op dit moment bezig met me website aan te passen.

Ik wil namelijk extra dingen aanbieden, echter heb ik dus nu te weinig ruimte op me website en heb besloten een mouse over menu te willen gebruiken voor me website.

Dat is dus als je met je je muis over de categorie gaat dat er dan een menu opent.

Echter heb ik op internet al verschillende dingen gezocht en geprobeerd echter was het niet echt wat ik bedoelde.

Wie o wie zou me kunnen helpen hiermee.

Voor het geval voor de vraag hier een stukje script van de menu.

Alvast bedankt voor de hulp.

Met vriendelijke groet,

Willem

Beste,

Ik heb een vraagje? Bestaat er een programma waarmee ik in een pdf bestand teksten kan censureren zonder dat andere mensen via adobe die cencuratie er weer af kunnen halen.

Ik heb de laatste tijd veel dat ik dingen moet cencureren dit doe ik nu continu eerst printen dan met zwarte stift.

Ik weet wel dat er een mogelijkheid is heb ook op google rond zitten kijken maar kan niet echt veel vinden.

wie kan me helpen.

proxmedia MobSter heeft toch echt gedeeltelijk gelijk.

Ik heb zelf al 10 tallen mensen gewaarschuwd, kreeg na 100 geregistreerde mails een melding naar de opta dat er wordt gespamd vanuit mijn server.

Ik als webhosting bedrijf krijg netjes een mail met een compleet overzicht van spammers.

En na de 2e keer mogen we een boete uitdelen.

En na 5 keer een waarschuwing wordt het ip adres geblokeerd.

Ik noem dit geen logo meer 2 woorden.

Zelfs me broer die niet kan designen kan dit maken.

Ik sluit dit topic dan ook omdat je dit niet een logo kan en mag noemen.