Posts by Willem

Dit jaar voor mijn geen vuurwerk. Ik ga me lekker bezig houden met me werk, en misschien even naar wat familie van me vriendin gaan (Pffff laatste 2 jaar verplichting voor mijn)

Overgins vorig jaar ook geen vuurwerk afgestoken, en dat jaar daarvoor ook niet.

Iedereen let wel op je vingers, duimen en pinken:P:p

Beste CP,

Voor een project van wjsolutions, ben ik opzoek naar een designer die voor mijn een design wilt ontwikkelen.

Wat zijn de voorwaarden:

- Ervaring hebben met photoshop of een ander design programma (muv paint)
    - Onder contractbasis (Extra veiligheid voor beide)
    - Je zal de werkzaamheden uitvoeren in de zelfstandige uitoefening van je beroep of bedrijf.
    - je draagt zelf de eventueel verschuldigde inkomstenbelasting en/of sociale premies af

Er is een XX vergoeding voor,

Het is voor een administratiekantoor

Heb je bijde IP adressen goed ingevuld?

Welke foutmelding krijg je als je naar Directadmin probeer te gaan?

Heb je beide ip adressen in je DNS Configuration aangepast.

Heb je ze goed geconfigureerd.

Graag volgende neerzetten:

1, Eenmalige verkoop of meerdere verkopen?
    2, Demolink + Demo inloggegevens.
    3, zijn er inkomsten
    4, Hoeveel bezoekers zijn er dagelijks/maandelijks
    5, wat is de buynow?

Graag dit in je beginpost toepassen anders gaat het topic op slot.

Nog even 1 ding vergeten te melden.

De website is door middel van IP afgesloten, ik heb dus wel een IP adres nodig om je toegang te geven.

Hierbij de inlog gegevens:

inloggen via
    cpdemo <- gebruikersnaam
    demodemo <- wachtwoord

http://tinyurl.com/7mxfpl6

Heb enkel even de ip adressen nodig om de toegang te geven.

Beste CPers,

Vanaf heden ben ik opzoek naar een aantal mensen die willen helpen bij het testen van de compleet vernieuwde world-of-maffia.

Indien je wilt helpen met het testen van de website op fouten en/of bugs kan je een berichtje achterlaten, of doormiddel van een PB..

Vergoeding: Vrijwillige basis

Hoe kan ik me aanmelden?:

Je kan je aanmelden door middel een PB naar mijn toe te zenden. en dan krijg je toegang tot de website.

[offtopic]Let op!: de site die op dit moment online staat hoeft niet getest te worden. Het gaat hier in dit geval om een test versie die op een geheel andere link te bezoeken is.[/offtopic]

toestemming: R.Jipping

Gezien er na mijn verzoek het niet te spammie te maken en na mijn verzoek van het topic aanpassen, is er na mijn mening geen wijziging gedaan.

Topic hierbij gesloten en toestemming ingetrokken.

Het is vooralsnog niet mogelijk om met paysafecard wallie betalingen te doen.

Ik wil je aanraden terug te gaan naar de winkel en naar de medewerker te gaan waar jij het van heeft gekocht, en melden dat het helemaal niet mogelijk is om met PaySafeCard wallie betalingen te doen, en dan vragen of je geld terug of een wallie card.

Ik bedoelde in de pb met "niet te spammie" dat je je pakket vermelding moet plaatsen wat voor pakket je hebt etc. en dat dan onderaan je post de bestel link komt te staan.

Graag dit aanpassen, anders trek ik me toestemming terug.