Posts by Willem

Beste leden van CriminalsPoint,

met enige trots presenteren wij de drie proef moderators die onze inspectie hebben doorstaan. De gelukkige zijn R-Mulder, Alex en Brent.

Alle 3 krijgen een proefperiode van 4 weken, na deze 4 weken zullen ze het team verlaten of definitief worden aangenomen. Laten we van het laatste uit gaan.

Wij wensen Alex, R-Mulder en Brentvdh veel succes, voor de mensen die het niet gehaald hebben: bedankt voor je sollicitatie!

Om de nieuwe moderators niet direct in onzekerheid te brengen gelieve problemen en andere zaken naar een super-moderator te sturen!

Met vriendelijke groet,

Uw CP Team

Citaat van jgdonleach

Word er ook bekend gemaakt wie door zijn?

Succes iedereen...

Op dit moment zijn er 6 mensen die bezig zijn met de Cases in te vullen.

Wie dit zijn maken wij vooralsnog nu niet bekend.

Beste Leden,

Wij willen we iedereen bedanken voor het deelnemen aan de sollicitatie ronde omtrent de functie Moderator. Het was voor ons een moeilijke keuze maar we hebben eruit eindelijk 6 uitgekozen die een vervolg zullen krijgen in de sollicitatie ronde doormiddel van Cases.

De personen die verkozen zijn voor de volgende ronde zijn reeds allemaal op de hoogte gesteld met een x aantal cases.

Met vriendelijke groet,

Het Team van CP

Wat heb je zelf uberhaupt gedaan om het probleem proberen op te lossen?

Is dit je 1e keer dat je een website maakt of heb je het al vaker gedaan.

Wat meer informatie zou handig zijn.

- Wat voor control panel heb je
    - evt screenshots.

Noem zo maar op. We willen best helpen maar dan moet je zelf wel wat hebben geprobeerd.

Citaat van glammiiee

ja maar dan is mijn hele ipad weer leeg, en heb er ondertussen 9 games op staan waar ik al op de helft mee ben.

Waarop baseer jij dat als jij doet instellen als nieuwe ipad dat dan je ipad leeg is?

Een Battle heeft ten aller tijden een deadline, daarom dat ik toestemming had gegeven.

Ik verzoek je vriendelijk een Deadline op te geven anders wordt de toestemming ingetrokken.

Citaat van Alex

K-Joniaux, dit is al eerder geweest, volgens mij gaat het zo:

Eerste ronde (nu) -> sollicitaties
    Tweede ronde (cases) -> halen de beste eruit
    Derde ronde -> proefmoderator(s)

Laat dit nou nog eens kloppen ook :p

Even een mededeling.

Ik wordt op dit moment bedolven onder de PB met hoe het ermee staat. De Sollicitatie ronde eindigt 14 april dit is over 2 dagen, waarna wij gaan beginnen met interne besprekingen.

Tijdens de interne besprekingen zullen wij er een aantal tussen uithalen die een zeer goeie sollicitatie hebben ingediend.

Waarna wij een aantal cases gaan versturen die men zo zorgvuldig moet invullen.

Hierna gaan wij uiteindelijk een aantal proef moderatoren uit halen.

Voor de mensen die nog bezig zijn maar nog niet hun sollicitatie formulier afgerond heeft. Jullie hebben nog 4 dagen om de sollicitatie in te dienen.

Op dit moment zijn er 21 sollicitaties binnen en 32 onvolledige sollicitatie.

Oke vanaf nu on-topic!

Je mag verder discusieeren over legaal of illegaal, dit mag per PB. Zoals Ferhat al aangaf

Citaat van Ferhat.Remory

Vanuit youtube mag wel, aangezien de video-üploader rechten heeft (anders had youtube deze verwijderd). Jij toont de üploader z'n video wat mag. Dit is legaal embedden, hier worden dan al rechten over betaald of werden ze verleend, wat ik eerder meldde.
    Als je links naar een gratis (illegaal geuploade) clip plaatst mag dit niet :cheer: