Topic even verplaatst naar het juridische topic.
Posts by Willem
-
-
Citaat van H.Rayn
En mag ik vragen waarom op dit topic geen slotje zit? CrimeClub is tog zero-tolerantie niveau:}?
Dat klopt, maar als je dit de volgende keer report kunnen wij sneller optreden!Topic :slotje:
-
wimmpie, PSD is voldoende, slice erbij zou leuk zijn maar is niet verplicht.
-
scarface Het moet een overzichtelijke indeling zijn, het liefst een boven menu. Verder geen echte eisen.
Kleur gebruik geen eisen.
-
-
Bijdeze heb ik dit topic een sticky gegeven tot het EK voorbij is zal dit topic als sticky blijven in de Lounge.
En noem dit topic dan ook het Algemene EK topic 2012. alles wat met het EK te maken heeft kan hier geplaatst worden. Voorspellingen en uitslagen.
-
Heb je met je vriend(Scripter) een geheim houdings overeenkomst aangegaan?
zoja dan kan je hem in gebreken stellen.
zo nee dan wordt het lastig te bewijzen dat hij mee werkte aan het project en wordt het een welles nietes spelletje.
Citaat van KnowboardAangezien mijn server beheerder direct gereageerd heeft toen hij de mail las, is mijn server totaal geleegd.
Alvast bedankt
Een hosting provider mag niet zomaar in jouw account inloggen zonder schriftelijke toestemming (Privacy wetten). Een hosting provider mag echter wel de hosting schorsen voor onbepaalde duur, en dan de persoon aanschrijven met het verzoek toestemming te krijgen om de host te legen.
Dus weet niet wat voor hosting bedrijf je hebt, maar goed is die blijkbaar niet.
-
-
Maxsz, ik bedoel het ontwerp daarvan. Vind beetje knullig staan als ik gratis ontwerp gebruik voor een incasso bureau.
-
Beste CPers,
Omdat wij op dit moment al enige tijd bezig zijn met het starten van een incasso bureau en wij op dit moment bijna alles op orde hebben zijn wij opzoek naar een verfrissend design voor onze website.
Ook zijn wij tevens opzoek naar een ontwerp voor ons briefpapier en enveloppen.
Nu willen wij u vragen om ons te helpen met een maken van een design.
De battle levert maar liefst € 75,00* op en deadline is op: 24-06-2012
Heb jij interesse of wil je een poging wagen? Schrijf je dan nu in en maak kans op de geldpot van € 75,00.
Inschrijven kan de tot maximaal 3 dagen voor de einddatum van de battle.
Mogen de beste winnen.
-
Ik ben zelf in januari 2010 begonnen als een eenmansonderneming in de Webhosting industrie, omdat ik al gauw merkte dat klanten meer willen dan alleen webhosting ben ik gaan uitbreiden naar de Webdesign en scripting, Server beheer en onderhoudscontracten bij bedrijven af te sluiten.
Hierdoor heb ik mijn onderneming naar een hoger niveau kunnen brengen ook gezien het feit vele bedrijven hiervoor geen personeel voor wilt inhuren.
Ook heb ik natuurlijk als voordeel dat ik met een 2 tal bedrijven samenwerkt 1 bedrijf in de telecommunicatie en 1 bedrijf in de IT (Computers en Rand apparatuur).
Zoals Lars echter al zegt je loopt meestal het 1e jaar verlies dit omdat je toch echt naamsbekendheid moet opbouwen ook natuurlijk omdat we in de crisis zitten.
Wat ik echter wilt afraden is een BV op te richten gezien je hier al minimaal een XX.XXX geld moet inleggen en je hogere belasting tarieven heb.
Voordeel van een bedrijf is wel weer dat als je failliet gaat dat je meestal niet privé aansprakelijk bent.
Zelf ben ik al wel bezig met een BV constructie echter zit hier veel werk en energie achter je hebt het namelijk niet even in een dag geregeld.
-
Heb je demo? Mogelijk interesse.
-
Je weet dat als je scripts verkoop die gewoon standaard in een open source zitten niet wordt toegestaan op CP en dat het gezien wordt als oplichting, en dat zal zwaar worden bestraft.
Ik zie daarom graag even bewijzen dat jij het zelf heb gemaakt.
Tot die tijd sluit ik het topic.:slotje:
-
-
http://osticket.com/
http://www.eticketsupport.com/
http://www.otrs.com/en/
http://www.webresourcesdepot.c…pport-ticket-software-rt/
http://www.smartertools.com/sm…k/help-desk-software.aspxweet er nog wel meer, maar hier laat ik het even bij.
-
Gezien het feit dat er geen enkele uitleg te vinden is sluit ik het topic.:slotje:
-
Citaat van Joyeria
Verwerk de muziek meer met je beelden.
Sneller tempo muziek = snelle beelden
Trager tempo = trage beelden
Ben ik het mee eens.Ook zijn de foto's in lage kwaliteit dat het voor mijn als wazig overkomt. Dus foto's in betere kwaliteit maken.
Bovendien staan er zoals boven me vermeld veel overbodige dingen in.
-
Topic gesloten op het volgende:
1.1 Behandel iedereen met respect.
1.4 Plaats geen lasterlijke berichten over een (conflict met een) ander. Los deze zaken buiten CP om op. Maak, indien nodig, melding van oplichting bij een teamlid van CP door middel van een privébericht.
1.6 Plaats geen privacygevoelige informatie van anderen.TS Krijgt hierbij een aantal ban uren omdat die de bovenstaande regels heeft overtreden.
:slotje:
-
crimz zou je me dan een PB kunnen sturen met als onderwerp "Affiliate programma"
De 1e 10 klanten die voor me gaan promoten die krijgen een extra bonus per betaalde bestelling. dus heb je interesse dan kan je uiteraard mijn contacten.
-
Citaat
BEPERKINGEN VOOR GEBRUIK VAN MATERIAAL
Al het materiaal op deze Website is de auteursrechtelijk beschermde eigendom van Pokemon of diens gelieerde ondernemingen en licentiegevers, tenzij anderszins is vermeld. Alle handelsmerken, servicemerken en handelsnamen zijn eigendom van Pokemon of diens gelieerde ondernemingen en licentiegevers, tenzij anderszins is vermeld. Niets van de Website of een andere internetsite die eigendom is van, wordt beheerd door, in licentie is verstrekt door of onder toezicht staat van Pokemon, mag op enigerlei wijze worden gekopieerd, gereproduceerd, geepload, gepubliceerd, verzonden of gedistribueerd zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming. U mag echter wel een kopie van het materiaal naar een computer downloaden voor enkel persoonlijk, niet-commercieel thuisgebruik, op voorwaarde dat u alle auteursrechtelijke en andere bedrijfseigen informatie intact laat; dat u geen wijzigingen aanbrengt in het materiaal; dat u het materiaal niet gebruikt op een wijze waarmee een verband met een van onze producten, services of merken wordt gesuggereerd; en dat u om generlei reden hoeveelheden van het materiaal downloadt naar een database.INTELLECTUELE EIGENDOM
Alle inhoud op de Website, inclusief artikelen, illustraties, screenshots, afbeeldingen, logo's, digitale downloads en andere bestanden, is eigendom van Pokemon of diens gelieerde ondernemingen of licentiegevers, tenzij anderszins is vermeld, en wordt beschermd door auteursrecht-, handelsmerk- en andere intellectuele-eigendomswetten van de Verenigde Staten en/of andere landen. Handelsmerken en auteursrechten voor games en personages van derden zijn eigendom van de bedrijven die deze producten op de markt brengen of in licentie verstrekken. Alle inhoud op deze Website, inclusief artikelen, illustraties, screenshots, afbeeldingen, logo's, digitale downloads en andere bestanden, mag niet worden gebruikt op een andere website, in publicaties, tijdens openbare presentaties, in verband met een product of service die niet van Pokemon is, op een wijze die waarschijnlijk verwarring veroorzaakt onder klanten, op een wijze waarmee Pokemon verdacht wordt gemaakt of in diskrediet wordt gebracht, of op een wijze waarbij de intellectuele-eigendomsrechten van Pokemon anderszins worden uitgebuit voor een commercieel doel of waarbij anderszins inbreuk wordt gemaakt op deze rechten. Pokemon verleent personen geen toestemming om enige inhoud van deze Website te gebruiken. Omdat we duizenden van dergelijke verzoeken ontvangen, wordt het gebruik van onze handelsmerken en auteursrechten volgens ons beleid geweigerd. Klik hier voor informatie over claims wegens geschonden auteursrechten. U erkent en accepteert dat u niet over eigendomsrechten of andere rechten beschikt ten aanzien van enige inhoud op de Website, inclusief maar niet beperkt tot inhoud die u mogelijk hebt gemaakt of ontwikkeld, inclusief afbeeldingen van trainers, schermnamen en gamescores. Trainer Tokens hebben geen contante of andere waarde en u accepteert dat Pokemon te allen tijde en zonder voorafgaande kennisgeving kan wijzigen hoeveel Trainer Tokens nodig zijn om een item op de Website te wijzigen of voor u beschikbaar zijn.Aka, zonder bewijs materiaal dat je toestemming hebt van pokemon wordt dit niet toegestaan.
Topic closed