Mag dit nou wel of niet.
Posts by Willem
-
-
-
Ik heb eventueel nog het klantenpaneel v3 echter moet ik even vragen aan Erik Koster of ik die mag verkopen.
Ook heb ik hier nog een gebruikslicentie liggen van de hostmuis source.
-
Beste Cpers,
Ik heb enige tijd geleden een 2 tal domeinen overgenomen voor een nieuw project echter door drukte kan ik helaas het project niet uitvoeren.
En heb besloten de domeinen te verkopen.
Domein: wmhost.nl
Einddatum: 31-05-2013
Gehost bij WJ SolutionsDomein: spaarhosting.nl
einddatum: 14-09-2012
Gehost bij WJ SolutionsBieden vanaf 5 euro
Opbieden met 1 euroBuynow 25 euro
Vermeld gelieve erbij op welke domein je bied.
Veiling eindigt 24 uur naar laatste bod.
-
Je eigen domein te nemen. Dan kan je een e-mailadres aanmaken.
Als je dit bedoeld?
-
Citaat van ZiraX
Probeer zo onbekend mogelijk te blijven.
En zo te zien is console-reparatie.nl al geregistreerd heur.
Datum registratie 2012-06-19
Datum laatste wijziging 2012-06-19Net even door een ene Kevin van 't IJ. geregistreerd
Zo Maks al aangeeft probeer iets met console en reparatie.
Veel mensen zoeken op die termen.
-
Even op me pb terug komen en daarmee citeer ik: "Als dat voldoet aan de richtlijnen van Twitter mag dat."
Nu kreeg ik van mijn collega's en via reports binnen met linkjes dat het niet mag.
En is het dus niet volgens de richtlijnen, en herzie dan ook bij deze de toestemming en trek de toestemming in.
http://support.twitter.com//forums/26257/entries/18311
:slotje:
-
Zijn er al inkomsten geweest? heb je bezoekers statistieken?
-
External Content youtu.beContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Dit nummer komt voor Nederland nu denk wel van pas
-
Zoals in het topic is te lezen doen we het o.a. Voor een project waarover wij over enkele weken meer infornatie over geven.
-
Dein Graag gedaan.
Topic een glimmend slotje:slotje:
-
Dein spreek me privé even aan om je kan wel 73 cent van mijn krijgen.
-
Ik zelf voordat ik me hosting bedrijf begon ook daar gezeten, echter lag me website vaak offline of duurde het lang voordat me site geladen was.
Weet niet of dit inmiddels veranderd is.
-
Gomez gebruikte doping tijdens NL-DU
De Duitse voetballer Marie Gomez was onder invloed van doping tijdens de EK wedstrijd, Nederland-Duitsland. Sepp Blatter oud technisch directeur van FIFA heeft na de wedstrijd vreemde kwalen ondervonden bij de topscoorder van Duitsland. Na enige bloedtesten in ?t ziekenhuis zou hij gebruik hebben gemaakt van HA-51, een middel waarvan je uithoudingsvermogen wordt gestimuleerd. De hoofdtrainer J. Lew ?Ik wist hier helemaal niets van?.
Vanmiddag heeft een journalist van het parool in Oekraene vernomen dat Gomez mogelijk doping heeft gebruikt, de kwestie op dit moment is of het wel voor doping gezien kan worden.
Nederland heeft op 13 juni ?12 de EK wedstrijd verloren van Duitsland. Het onderzoek in het ziekenhuis heeft tot schokkende gevolgen geleden. Gomez had het middel HA-51, gewoon verkrijgbaar bij de apotheek ingenomen. Het is een ingredient die meestal in astma producten zit. Het Duitse team heeft zich hier nog niet over geopenbaard maar FIFA ondanks wel. Vele vergaderingen vinden plaats en mogelijk een diskwalificatie in het EK.Lees meer: http://www.nujij.nl/sport/gome…99370.lynkx#ixzz1xxuVKN1V
--------------------------------------------------------------
Leuk verhaaltje:P
-
Citaat van Victini
Dit wordt denk ik lastig 29
Wordt idd denk ik lastig: 30 -
-
-
-
Beste leden van Criminalspoint,
Door persoonlijke problemen hebben wij afscheid moeten nemen van Alex als moderator, wat wij uiterst betreuren.
Wegens een struikelpuntje hebben we bij r-mulder zijn proefperiode verlengd. De uitslag van r-mulder zijn proefperiode zullen we later bekend maken.
Wij wensen brentvdh en r-mulder alvast veel succes in het modereren.
Met vriendelijke groeten,
Uw CP team
-
@Victini moet je je geen zorgen om maken. Meld het aan je school en zij mogen er verder achteraan.
Het is niet jouw pakkie aan om school zijn problemen op te lossen.