Posts by Willem

    Ik zelf vind het volgende stukje beetje raar:


    Citaat

    KPN kondigt vandaag een nieuwe tariefstructuur aan, waarbij de klant bepaalt hoeveel die per maand wil bellen, sms?en en internetten. De basis wordt gevormd door KPN Mobiel Instap. Voor 10 euro kan men onbeperkt bellen naar meer dan 3 miljoen mobiele KPN-nummers. Vervolgens heeft de klant de keuze uit vier verschillende bel/sms-bundels, varierend van 6 tot 30 euro. Bij de laatste variant is het bellen en sms?en zoals gezegd onbeperkt.


    Als het enkel KPN Nummers zijn tjah wat heb je er dan aan Vodafone bied namelijk ook bij een bepaalde bel +sms web regelmatig, vaak en altijd onbeperkt bellen naar Vodafone klanten.


    Ik ben benieuwd wat ze uiteindelijk bedoelen.

    AMSTERDAM - KPN biedt als eerste provider in Nederland de zekerheid van onbeperkt mobiel bellen en sms’en zonder extra kosten. Voor een vast bedrag van 40 euro per maand kan zonder enige limiet naar alle mobiele en vaste nummers in Nederland worden gebeld. Een zogenoemde ‘fair use’ grens geldt niet. Wie dat wil, mag dag en nacht aan de telefoon hangen.


    Voor veelbellers kan het nieuwe, mobiele abonnement voordelig uitpakken. Bundels van ver boven de 100 euro zijn thans geen uitzondering. De duurste abonnementen zitten op 150 euro.


    Terrein heroveren
    De marktleider probeert hiermee terrein te heroveren op Vodafone dat de laatste tijd in opmars is. Het wachten is nu wat de concurrentie gaat doen. De ervaring in het buitenland leert dat meerdere aanbieders overgaan op ‘onbeperkt bellen tegen een vast maandbedrag’ als deze vorm eenmaal is geïntroduceerd.


    Ook verdere prijsverlagingen zijn niet uitgesloten. In Duitsland biedt Vodafone voor 29,95 euro per maand ‘zoveel bellen als je maar wilt gecombineerd met 3.000 sms’jes en 200 MB aan mobiele data. Ook de KPN-dochters Base en Simyo stunten daar met ‘flat rates’. In Frankrijk biedt nieuwkomer Free zelfs onbeperkt bellen voor 20 euro per maand, niet alleen in het eigen land maar ook in de rest van Europa en Noord-Amerika.


    Nieuwe structuur
    KPN kondigt vandaag een nieuwe tariefstructuur aan, waarbij de klant bepaalt hoeveel die per maand wil bellen, sms’en en internetten. De basis wordt gevormd door KPN Mobiel Instap. Voor 10 euro kan men onbeperkt bellen naar meer dan 3 miljoen mobiele KPN-nummers. Vervolgens heeft de klant de keuze uit vier verschillende bel/sms-bundels, variërend van 6 tot 30 euro. Bij de laatste variant is het bellen en sms’en zoals gezegd onbeperkt. Daarna kies je een sms-bundel en een databundel en tenslotte nog het toestel. Net als bij Hi en Telfort huur je de telefoon voor 1 of 2 jaar. Na afloop van de contractduur neemt KPN het toestel in, tenzij je de dan geldende marktwaarde bij betaalt. Door de toestelkeuze los te koppelen ontstaat meer vrijheid.


    KPN gaat ook een 4 uur service bij problemen met het toestel bieden. De gratis klantenservice is voortaan dag en nacht bereikbaar. Vroeger was KPN ook buiten kantooruren bereikbaar, maar vanwege bezuinigingen werd deze service enkele jaren geleden gestopt.


    Prijsoorlog
    Ben Woldring, directeur van de tarievenvergelijker Bellen.com, spreekt van een revolutie op de Nederlandse markt. “Als Vodafone en T-Mobile volgen en KPN daar weer op reageert, kan dit uitmonden op een prijsoorlog,” zegt hij.


    Bij een gemiddelde telefoonrekening van ongeveer 40 euro per maand lijkt de nieuwe ‘’onbeperkt bellen”-variant voor grote groepen interessant. Marco Visser, directeur Mobiel bij KPN voor de consumentenmarkt in Nederland, verwacht dat de nieuwe bundel niet alleen mensen zal aanspreken die nu al veel bellen, maar ook mensen die tot nog toe met de voet op de rem belden ter voorkoming van te hoge rekeningen.


    Niet alleen voor veelbellers gaan de tarieven omlaag, maar ook voor mensen die gemiddeld bellen, kunnen de nieuwe abonnementen die vanaf maandag 30 juli gelden, gunstig uitpakken. Volgens Visser kunnen de meeste mensen een lagere rekening tegemoet zien.


    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Wat denken jullie zullen T-Mobile en Vodafone etc volgen?


    Bron: Telegraaf

    http://www.htcrepairparts.com/…phy-htc-spark-p-3478.html


    Maar zoals scarface al zegt:


    Touchscreen
    torx schroevendraaier
    Cliptool en/of plectrum
    Handschoenen
    Anti-statisch ontlaad polsband
    Stof vrije ruimte anders ga je er stof tussen krijgen. (wat je ook kan doen, is de haardroger van je zus(je)/moeder of van je zelf pakken op zijn koudste standje zetten dat die continu het stof wegblaast.)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 02.07.12 15:49:09:
    Omdat ik net een pb kreeg waarom een "Anti-statisch ontlaad polsband" bandje nodig is als je enkel een touchscreen wilt gaan vervangen.


    Het zit zo. Omdat je het touchscreen los moet maken moet je dus aan de printplaat komen. Gezien je als mens statisch kan zijn heb je dus kans tijdens het demonteren van het touchscreen dat er elektrische schokjes naar de printplaat gaan.


    Hierdoor kan de printplaat defect raken.

    Gezien je geen laptop kan krijgen met een goede processor voor het geld wat jij eraan wilt uitgeven.


    Ook reageer je naar mijn mening een beetje opgevokt.


    Om conflicten tegen te gaan sluit ik je topic.


    :slotje::slotje::slotje:

    2.3 Alle informatie in je topic moet duidelijk en normaal geschreven zijn. Gebruik daarvoor normaal Nederlands en goede omschrijvingen van bijvoorbeeld je vraag. Dit geldt ook voor de titel van een onderwerp.


    :slotje:

    Maxsz, dit is niet mogelijk, elke blackberry heeft een ander LCD


    Zo heeft bijvoorbeeld de bold 9700 verschillende nummers:


    001/111 en de 004/111


    De ene bold gebruikt 001/111 en de andere bold gebruikt weer 004/111


    Je moet dus kijken op je curve en je bold 9780 naar de nummers van het lcd


    Zijn de nummers het zelfde dan zal het wel mogelijk zijn. zijn de nummers niet het zelfde dan zal het niet werken.

    Citaat van brentvdh


    Navragen aan de topicstarter?


    Al gedaan, maar moet nu even 60 uur wachten op antwoord.


    Citaat

    1.4 Plaats geen lasterlijke berichten over een (conflict met een) ander. Los deze zaken buiten CP om op. Maak, indien nodig, melding van oplichting bij een teamlid van CP door middel van een privébericht.


    Om die reden verbannen

    Ik sluit dit topic om de volgende reden.


    1, onduidelijkheid in het veiling proces.
    2, Domein staat op een andere naam (Klopt dit) Graag een uitleg.


    :slotje:

    Citaat van r-mulder

    E.Tenzij u YouTube?s voorafgaande schriftelijke goedkeuring heb verkregen, is het u niet toegestaan om ten behoeve van de volgende zakelijke toepassingen gebruik te maken van de Dienst: i.het verkopen van toegang tot de Dienst; en/of
    ii.het verkopen van advertenties, sponsor activiteiten of promoties geplaatst op of binnen de Dienst of Content;
    iii.het verkopen van advertenties, sponsor activiteiten of promoties op een pagina van een blog waar advertenties op worden getoond of website die Content bevat (verschaft via de YouTube-Player of op andere wijze) tenzij andere content die niet is verkregen van YouTube op dezelfde pagina te zien is en van voldoende waarde is om als basis te dienen voor dergelijke verkopen.


    Voorwaarden joeptjoep :p:
    http://www.youtube.com/t/terms



    Meld jij de TS dat zijn topic is verwijderd op basis van de voorwaarden van youtube?