ismail123, dit gaat over een project van Criminalspoint.:cheer:
Posts by Willem
-
-
Als je Windows een legale code heeft dan kun je uiteraard ook een programma downloaden die al je licenties laat zien.
Door middel van die licentie kan je met elke willekeurige cd van die bepaalde Windows je computer formatteren en opnieuw installeren, en behoud je toch je officiële Windows.
Maar zou eerst even wat R.Jipping zegt proberen/bekijken.
-
Topic maar weer eens verplaatst. Net zoals al je andere topic.
In het vervolg je topic goed plaatsen.
-
Topic heropend
-
Ik sluit dit topic, dit omdat er enorm veel wordt afweken van het onderwerp.
Enkel een R4 kaartje hebben is niet illegaal maar het downloaden van niet gekochte spelletjes en/of software waar licentie rechten opzitten is gewoonweg illegaal.:slotje:
-
Topic gesloten gezien het feit meneer 3 accounts op zijn naam heeft staan.
-
Lees de mededeling.:slotje:
-
Beste CPers,
Door een vooralsnog onbekend probleem lag Criminalspoint de afgelopen 2 dagen uit de lucht.
Wij zijn druk bezig geweest om de site weer online te krijgen echter heeft dit iets langer geduurd dan dat jullie van ons gewend zijn.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
CP Team
-
Beste Jeroen,
Graag zie ik bewijzen dat jij dit echt zelf heb gemaakt gezien je naam op internet niet goed doet. Ook zie ik als ik alleen al je naam google veel hits van fraude (scripts verkopen die niet van jouw zijn).
Uit voorzorg sluit ik dan ook dit topic.:slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.07.12 17:26:40:
Google zegt genoeg. Ik laat het topic dicht en ban hem. -
Mag je de site op meerdere domeinen draaien, gezien ik 40 domeinen in beheer heb waar dit op zult passen...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.07.12 16:49:52:
Gezien er nog bugs in zitten, is er een mogelijk om over de prijs te praten? -
Gezien er geen rechten zijn om plaatjes van Pokemon te mogen gebruiken sluit ik het topic.
Indien je toch rechten heb om de plaatjes te gebruiken mag je me pben met bewijzen.:slotje:
-
-
Beste CP,
Ik ben opzoek naar een scripter die voor mijn een module kan schrijven om eenvoudig XML bestanden kan laten inlezen.
Het is voor een erotische webshop (Wegens het reglement meld ik de link hier niet)
Het systeem draait op os-commerce V2.2 RC1
Het moet een module zijn die makkelijk XML bestanden van de groothandel kan inlezen. Er zijn 4 XML bestanden 1 van de producten en 1 van de producten die uit het assortiment gaat, 1 van de voorraad en 1 van de nieuwe producten.
Er staan dingen die soms overbodig zijn die niet mee genomen hoeven te worden.
Er is een budget beschikbaar, maar graag alleen jullie prijzen noemen, en in welk tijd bestek het kan worden opgeleverd.
Voorwaarden:
1, Er wordt op een geheimhoudingsverklaring gewerkt i.v.m privacy en inloggegevens en inkoopprijzen.
2, betaling wordt uitsluitend gedaan via overschrijving i.v.m. Boekhouding (sommige gevallen kan hiervan afgeweken worden)Graag hoor ik van jullie.
-
source graag zie ik bewijzen dat je alle rechten over de source en domein bezig...
Ook wens ik een bewijs dat Reza de source geruild had met Crimz.
tot die tijd topic gesloten...
-
AMSTERDAM - OPTA gaat een systeem bouwen dat websites automatisch moet controleren op het plaatsen van tracking cookies, die zijn sinds begin juni in Nederland niet meer toegestaan zonder expliciete toestemming.
Dat bevestigt de toezichthouder tegenover Tweakers.net. Er is een vacature voor een stagiair online gezet die moet helpen bij het bouwen van de tool.
Het geautomatiseerde systeem kan websites controleren op het plaatsen van cookies die lastig te verwijderen zijn. Een woordvoerder van OPTA benadrukt dat het een hulpmiddel is en dat de handhaving van de cookiewet niet afhangt van het systeem.
Cookiewet
Sinds begin juni is het in Nederland verboden zonder expliciete toestemming bepaalde cookies te plaatsen. Dat zijn bestandjes met gegevens van een internetter waarop advertenties gebaseerd kunnen worden. In dat bestand wordt bijvoorbeeld het internetverkeer en zoekopdrachten bijgehouden.Cookies om wachtwoorden te onthouden of cookies die nodig zijn voor het functioneren van een website zijn nog wel toegestaan.
Capaciteit
OPTA liet eerder al weten niet de capaciteit te hebben om alle websites te controleren. Het systeem moet helpen bij de handhaving van de wet."Sites die ongevraagd cookies plaatsen die de gebruiker lastig kan verwijderen, krijgen gelijk een boete. Daar richten we ons als eerste op", aldus de woordvoerder. "Sites die minder zware overtredingen begaan, krijgen waarschijnlijk eerst een waarschuwing."
Heel veel Nederlandse sites voldoen nog niet aan de nieuwe cookiewet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wie van jullie heeft zijn website hier al voor aangepast?
-
In this first step, we will create your .CU.CC domain name absolutely free of charge forever!
Denk dan in dit geval dat het bijv. binkkie.CU.CC is
-
Beste CP,
Wegens privé en familiare omstandigheden kan R-Mulder helaas niet actief deelnemen aan het team van Criminalspoint.
Hierdoor is in overleg met R-Mulder besloten dat R-Mulder zijn functie neerlegt.
Wij wensen R-Mulder veel succes en hopen je uiteraard met regelmaat terug te zien op CP.
Met vriengelijke groet,
CP Team
-
Citaat
/usr/local/bin/php -f /home/ritchta89/domains/crimeswar.nl/public_html/cronjob/cron_five_minutes.php >/dev/null 2>&1
Die zou moeten werken, althans bij mijn werkt het in ieder geval wel, Maja ik gebruik geen source waar wij als CP een zero tolerance op voeren.
Een zero tolerance = dat wij topic wat met in dit geval wat met Crimeclub te maken heeft met directe ingang sluiten.
En dit doen we dus ook bij jouw topic.:slotje:
-
Randy, Ik heb eventueel een promoot klusje, het is voor een crime game te promoten en actief te krijgen.
Vergoeding per actief lid is bespreekbaar.
Betaling via overboeking of met vertraging paypal. -
Citaat van thibo
momenteel zijn we bezig, wat jij ervan vind gaat me niets aan
het beste is, proberen!
dat doen we dus. ps soms gaati e down maar na paar min is ie weer aan hoor.komt door de hosting op 000webhost:)
Oké op deze reactie stoor ik me dus zo enorm dat ik dan ook het topic sluit.wat jij ervan vind gaat me niets aan Hiermee bedoel je naar mijn mening dus dat je hulp niet accepteert.
Prima maar dan gaat het topic dicht.
Tevens gaat dit over banditi en hoort dus thuis in de banditi forum.
PHP<?php $host = "localhost"; //de host meestal gewoon localhost $user = "account_databaseusername"; //je database username $pass = "Wachtwoord"; //Je database wachtwoord $tablename = "account_databasename"; //Je database naam $sitelink = "loscrime.comze.com"; //Je website link. GEEN v3 erachter! ?>
Als je directadmin gebruik ga alsjeblieft naar: MySQL Management -> Create new Database -> Maak een nieuwe Database aan (of gebruik je reeds aangemaakte database. -> Upload je SQL bestand
Ga vervolgens naar files -> Public_html -> include (mits die daar niet instaat -> connections.php
Hierbij sluit ik je topic.