Posts by Willem
-
-
Ik deed wel eens mee met de het team van ICT, maar bakte er weinig van, het Team weet er waarschijnlijk nog alles van af.:P
Leuk spel maar helaas niet voor mijn weg gelegd.
-
@Iedereen die het niet eens is met mijn vorige post:
CitaatBeste,
Wie heeft er skype en heeft nog wat tijd over om mij wat te leren over php een soort prive leraar.
Graag gratis.Dit schrijft de TS in zijn topic, en dan wordt er uitgebreid gediscussieerd over OO en dat soort talen. Echter beantwoord dit de vraag van de TS totaal niet, en valt dus onder off-topic.
Als jullie over OO en dat soort talen willen discussiëren dan mag iemand daarover wat mijn betreft er een topic over maken!
Hoopt dat dit wat duidelijker voor jullie is.
-
Beste willem ,
Heb je al gekeken naar je Duplex settings ? Mischien dat dat wat uithaalt weet het niet zeker.
http://www.home-network-help.com/speed-and-duplex.html
Groeten.
Bedankt, deze staan al goed, tevens is hier nooit wat aan veranderd.
Wat voor switch heb je, eventueel eentje met een web-interface? eventueel staan er wat poortjes anders afgesteld.
Indien een cisco even uitlezen met een controller. ;D
Wat voor switch heb je, eventueel eentje met een web-interface? eventueel staan er wat poortjes anders afgesteld.
Indien een cisco even uitlezen met een controller. ;D
Ik heb een Zyxel switch, die hebben geen web-interface.
-
Ik denk dat ik het probleem heb gevonden.
Ik heb even met een nieuwe Cat6 kabel geprobeerd in de huidige poort waar de cat 5 kabel ook inzat. Daar had ik gewoon 10 Mbps, daarna even geprobeerd in een andere poort en toen netjes de 1000 Mbps.
Daarna even de Cat5 in een andere poort gedaan en ook netjes de 1000 Mbps. Ziet er dus naar uit dat me Switch deels defect is. Wel raar dat de bepaalde poort dan wel de 10 Mbps pakt.
Weet iemand waarom die poort dan wel 10 Mbps pakt maar niet 100 Mpbs of 1000 Mbps?
-
Al een andere UTP Kabel geprobeerd, eventueel even een cat 6 ertussen leggen.
Ik zal even proberen met een Cat6 kabel.
-
Als ik op mijn laptop nu even kijk waar ik op zit haalt die max 72,42 Mbps op draadloos maar dat komt omdat me laptop draadloos maar maximaal 75 Mbps aan kan. Op me andere computer pakt die 101,76 Mbps.
Resultaten vanaf speedtest.ziggo.nl
Dus lijkt me wel dat de verbinding kan in mijn wijk waar ik woon.
-
Ik gebruik voornamelijk alleen maar skype, Whatsapp, KPN MB Meter, Ebuddy en Avast Anti theft (wat nog wel eens zo spontaan in de mode lost wilt schieten:P)
-
BrokenTrack,
Ik zit bekabeld, Router is erop uitgerust dat die 120 Mpbs kan halen gezien de andere computer met de 1000Mbps wel gewoon de bijna de complete snelheid kan pakken.
Ik heb een Wifi Modem van Ziggo (Cisco EPC3925)
-
Beste ICT Scripters,
Ik zit met een klein probleempje. Ik heb al een enige tijd een thuis computer echter sinds kort kan me internet niet meer aan dan 10 MBPS echter hoort het moederboard 10/100/1000 aan te kunnen.
Nu heb ik natuurlijk thuis een 120 Mbps verbinding en natuurlijk wil ik de gehele verbinding kunnen gebruiken. Nou heb ik geprobeerd een software opnieuw te installeren maar helaas helpt dat niet.
Zou iemand weten hoe ik dit kan oplossen.
Ik heb een Gigabyte H55M-D2H moederboard met een i7 processor, mijn switch kan max 1000 Mbps aan, gezien de andere computer het nog wel gewoon goed doet.
Ik heb al op google zitten zoeken maar niet echt iets kunnen vinden, wellicht dat jullie me kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
Willem
-
Ik zal vragen of een Beheerder of de Devlopper in kwestie wilt reageren en je vraag wilt beantwoorden.
-
Ik mis het + 1 script of een like button maar ik vindt een goed idee. ik zal kijken of ik misschien ook dit soort probleem oplossing topics kan maken.
Hoe meer relatieve en kloppende informatie er is hoe beter het natuurlijk is voor de Community.
Koen mooie oplossing.
-
Tegenwoordig geeft bijna elk webhosting bedrijf ze weg, waaronder ik zelf ook uiteraard.
Wellicht even vragen bij iemand die net een webhosting heeft aangevraagd en die zo'n coupon erbij heeft gehad.
-
-
Beste CP,
Met enige trots presenteren wij een nieuwe moderator L.Kok voorheen (Joyeria).
L.Kok gaat per vandaag het team versterken tevens gaat L.Kok meewerken aan het nieuwe project van Criminalspoint.
Wat het nieuwe project is, houden we natuurlijk nog even binnen de muren. Binnenkort zal er meer prijs gegeven worden.
Wij wensen L.Kok namens het hele team veel succes.
Met vriendelijke groet,
Je CP team
-
Beste CP'ers,
Omdat ik de layout niet gebruik en hierdoor een beetje op me computer blijft staan wil ik de layout gaan aanbieden.
Het betreft een Webhosting Design
Verkoop in meerdere licenties: € 20,00 p/l wordt max 6 keer verkocht.
Kan ook voor volledige rechten dus dan wordt die maar 1 keer verkocht dan mag je uiteraard een bod doen.
Dit is excl slice, gezien ik niet weet waar ik de slice gelaten heb.
-
-
E-mailadres verwijderd, gezien dit niet is toegestaan in een topic.
-
Ledendossier van:
TMIOok bekend als:
iMootjePersoonsgegevens (voor zover bekend):
E-mailadres:[email protected]
last login IP: 80.56.134.54
reg ip: 24.132.202.149---
Geschiedenis:
Hieronder staan alle voorvallen die rondom deze gebruiker spelen/hebben gespeeld.
Oplichting - 10-08-2012
op 13-08-2012 een PB naar TMI verstuurd wel gelezen maar niet beantwoord
Op 14-08-2012 wederom weer een PB gestuurd.
Op 15-08-2012 krijg bericht terug met fuckop man.Opgelegde sancties:
Hieronder staan alle sancties die deze gebruiker al heeft moeten doorstaan.
Perm ban voor het oplichten.Hoe te handelen bij dit lid:
Bij nieuw account zonder opgaaf van redenen per direct perm bannen.Overige opmerkingen:
Oplichters zijn hier niet welkom. -
http://www.criminalspoint.com/…ic/17668/Host-tekoop.html
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/17620/Host.html
1 Topic is voldoende! Topic dan ook gesloten.:slotje: