Nee dit kan niet met een pritstift.
Je kan op internet plakstrip kopen zodat je het weer vast kan plakken.
Nee dit kan niet met een pritstift.
Je kan op internet plakstrip kopen zodat je het weer vast kan plakken.
Ik ben opzoek naar briefpapier en visitekaartjes in eigen huisstijl, kan je contact met me opnemen?
Brent ik wens je enorm veel succes met je vervolg studie.
Zoals Lars al gemeld heeft, zullen wij de sollicitaties anders gaan beoordelen.
Wij willen dat de moderatoren die er nu zijn weten waarmee ze werken en die zullen daarom mee gaan beoordelen in het sollicitatie proces. Echter zullen Lars en ik uiteindelijk de eindbeoordeling doen.
Er is plek voor 2 á 3 moderatoren.
Wij wensen iedereen die wilt en gaat solliciteren enorm veel succes toe.
Beste leden,
Spijtig genoeg hebben wij vandaag afscheid moeten nemen van onze moderator Brentvdh. Brent is begonnen aan zijn vervolg studie en ziet geen mogelijkheid om zijn studie en privé leven te combineren met het modereren van ICTScripters.
Gezien het feit dat we afscheid moeten nemen van één moderator en het plan al stond om ons team te versterken zijn wij opzoek naar een 2/3 tal nieuwe en frisse moderatoren.
Solliciteren kan doormiddel van een privé bericht te sturen naar mij (Willem) en/of L.Groot, met daarin informatie omtrent jezelf en waarom jij een goede moderator zal zijn voor ICTScripters. Solliciteren kan tot uiterlijk zaterdag 22 september - 20:00.
Wel zijn er bepaalde eisen waar je aan dient te voldoen:
Leeftijd speelt in principe geen rol. Het gaat erom dat je bereid bent je verantwoordelijkheid te nemen, en dat je het waar kunt maken. Meer informatie wordt verstrekt na de sollicitatie ronde.
Wij wensen iedereen succes met het solliciteren!
Met vriendelijke groeten
Willem & Lars
Supermoderatoren ICTScripters
Owkeej Dames en Heren, zo is het wel weer genoeg geweest. Wie nu nog doorgaat zal een waarschuwing ontvangen!
Topic verplaatst naar Contracten
Kan je wel helpen.
Installeer anders APF werkt ook best wel goed. Gebruik het zelf ook.
root@server[#] cd /etc/csf
root@server[#] sh uninstall.sh
En probeer het nog eens hiermee de installeer je CSF. Kan je dan nog eens proberen of je dan wel phpmyadmin kan bereiken.
Het is inderdaad wel makkelijk als je het script hier even post zou je die even willen toevoegen aan de hoofdpost?
demo - demo
Gelieve wel je vraag enorm verduidelijken.
Ik bedoel telt ie de inkomende per uur of per dag?
Ik dacht Realtime gezien ik net vanaf mijn website naar ICT ging en gewoon netjes 1 werd opgeteld.
Toon MeerIk meld even het schoonheidsfoutje:
U linkpartner verzoek van
Moet zijn:
Uw linkpartner verzoek van
Nog iets, zijn dit uurlinken of daglinken?
Wat betreft de fouten zal ik Rick laten oplossen gezien het systeem de pb's automatisch verstuurd link is onbeperkt geldig, echter vervalt die als er geen backlink staat.
Edit by Willem op 11-09-2012 om 9:54:
Zie net dat ik ook in het systeem kan aanpassen, bij deze heb ik het veranderd.
Heb meteen al opnieuw aangevraagd.
Ben benieuwd.
Heb je goedgekeurd echter wel even de link vermelden, die je in de PB heb mogen ontvangen.
Wellicht heb je hier wat aan dit moet je wel kopen. http://www.aalberq.com/Contracten/Licentiecontract.php
Anders zie bijlage maar die moet je wel grondig aanpassen.
Topic gesloten op verzoek van TS
Er zijn wel wat verschillen inderdaad maar niet veel. Maar als je CentOS gewend bent dan zou ik CentOS gewoon blijven gebruiken.
Dit is bijvoorbeeld een verschil tussen CentOS en Debian
Debian: apt-get
CentOS: yum
Bijv bij Directadmin heb je in CentOS de volgende command nodig:
yum install gcc gcc-c++ flex bison make bind bind-libs bind-utils openssl openssl-devel perl quota libaio libcom_err-devel -y
En bij Debian is dit dan weer:
apt-get install gcc g++ make flex bison openssl libssl-dev perl perl-base perl-modules libperl-dev libaio1 libaio-dev -y
@Fils, qua Reboot bijv is Debian binnen een aantal seconden helemaal ge reboot, Waar CentOS iets langer overdoet. Ook is Debian veel stabieler.
Het systeem is inderdaad netjes aangekocht dat is in het forum ook al vermeld: Welkom op ICTscripters
Gezien dit topic compleet kant van wal raakt sluit ik het topic.