Posts by Willem

Ik trek me terug. Persoon heeft geen vertrouwen en wilt een tussenpersoon die voor hem vertrouwt is die gaat handelen. Helaas ben ik daar geen fan van ga niet de paysafecard code's aan iemand anders geven, je weet nooit wat er in die tussentijd gebeurt.

Is een verwijzing naar het werven van promotors voor een erotische winkel. Als dit a niet tegen de regels is zal het b niet verstandig zijn om dat hier te vragen. Veel mensen nog geen 18+. Daarnaast zijn er genoeg andere online forums die formeler met dit soort dingen omgaan.

Ik vind dit bericht een misplaatste werving op dit forum.

Als het je niet aanstaat reageer dan niet. Er is niks voor niks een Topic voor Adverteren + SEM + Reclame. Tevens mag ik alleen het volgende niet:

Forum Regels
    1, Plaatsen van erotische teksten en of foto's (gebeurt niet)
    2, Plaatsen van erotische links (Gebeurt niet)

Gelieve vanaf nu on topic.

Beste ICTérs

Bijgaand ben ik opzoek naar iemand die mijn webshop wilt gaan promoten. Je krijgt per bestelling een x bedrag als vergoeding.

Voorwaarden:

1, je dient 18+ te zijn gezien er in de webshop zich niet alleen lingerie bevind.
    2, Gezien we met een credit nota werken zal het bedrag excl btw worden uitgekeerd gezien wij als bedrijf dan de BTW afdragen aan de Belastingdienst.
    3, Vergoeding wordt alleen uitgekeerd indien koper ook daadwerkelijk betaald heeft.
    4, Je dient je wel aan de website beleid te houden waar op je adverteert.

Vergoedingen liggen tussen de 0,50 en de 5 euro excl BTW per bestelling.

Indien interesse kan je per pb contact met me opnemen.

Gezien de Regels hier op ICT kan en mag ik helaas de link niet posten. Deze is via PB opvraagbaar en zal alleen worden uitgegeven indien je 18+ bent.

@ J.Hermans Dat is de standaard prijs voor verkoop van paysafe op het internet.

Ben ik niet helemaal met je eens gezien bedrijven op internet geen 8 euro rekenen voor 10 euro paypal.

Ik kan evt paysafecard uitdraaien voor je alleen wel 10 euro...

Gezien er een aantal de opdracht niet binnen het gestelde termijn konden inzenden en/of de bericht te laat hebben gelezen.

Wij gaan zaterdag avond in vergadering over de sollicitanten die door zijn naar de volgende ronde. Het is dus mogelijk om uiterlijk vrijdag avond 20:00 uur mogelijk alles aan te leveren. Ben je te laat met inleveren dan zullen wij geen uitzondering gaan maken. Dit gezien wij ook nog alle opdrachten moeten controleren en moeten beoordelen.

Hopend voldoende te hebben geïnformeerd.

Tjah, Ik heb je enige tijd geleden een gratis ssl gegeven voor een jaar. dus het klopt inderdaad dat je RSA Key hem niet pakt.

Probeer die SSL van mijn eens die je van me heb gehad.

Het klinkt misschien hard, maar ik heb totaal geen medelijden met dat soort mensen.

Reden heel simpel. Ze hebben zich zelf zwerver gemaakt niet wij. Als ze gewoon hadden gaan werken dan had het allemaal misschien goed gegaan en hadden ze naar alle waarschijnlijkheid geen zwerver geweest.

Tevens is het zo als je wordt ontslagen kan je een uitkering aanvragen en heb je tijd om een nieuwe job te vinden. Dus hoe ze zwerver geworden zijn tjah altijd een raadsel.

Beste Leden,

Lars en ik (Willem) hebben vanavond zeer lang overleg gepleegd en hebben het volgende besloten. Wij gaan de volgende ronde in met de onderstaande kandidaten, voor de leden die er niet tussen staan willen wij jullie hartstikke bedanken voor jullie sollicitatie en eventueel meenemen indien wij in de toekomst nog iemand erbij zoeken.

• Gerwim
    • J.Rijdes (Voorheen Kurene)
    • GiovanniK
    • Strafeness1
    • BrokenTrack
    • R-Mulder
    • Ferhat.Remory
    • MJorritsma
    • J.Hermans (voorheen Jordi)
    • A.Bijlsma

De bovengenoemde kandidaten zullen een dezer dagen een PB ontvangen van Lars of van mij (Willem) met de taken erin die uitgevoerd dienen te worden om de vaardigheden te controleren van de kandidaten voor een goed team voor de toekomst.

Topic weer terug hersteld naar de 1e versie van TS. TS krijgt waarschuwing voor onnodig verwijderen van zijn Topic.

Nu geen offtopic meer! Alle overige offtopic berichten verwijderd.

Topic gaat dicht en Waarschuwing blijft staan.

Verder ben ik geen wimpie maar gewoon Willem. Tevens is mijn test account Willem1 (voor bugs etc), en weet dus dan ook niet waar jij het argument vandaan haalt dat ik wimpie ben. Er heten immers meer mensen die Willem heten en er heten meer mensen die vicky heten.

Dus gelieve oppassen met zomaar dingen te vertellen zonder dit te controleren.

Een wedstrijd met een prijs ben je verplicht na te komen, in dit geval dien je hem ook na te komen, en zie ik erop toe dat je de winnaar zijn prijs geeft.

Tevens krijg je een waarschuwing voor het niet nakomen van afspraken, deze zal worden ingetrokken als je toch je afspraak nakomt! :!:

Zou het zo snel niet weten, wij hebben op het werk voor zuks soort toestellen universele plakstrips. Voor de iphone en ipad en ipod hebben we kant en klare strips. Maja hebben wij rechtstreeks via de groothandel.

Wellicht op google proberen.