Gelieve voortaan zaken inzake een moderator naar een Super Moderator toe te zetten.
Topic wordt nu gesloten.
Gelieve voortaan zaken inzake een moderator naar een Super Moderator toe te zetten.
Topic wordt nu gesloten.
Op CP hebben wij inderdaad toen der tijd een verbod gelegd op de Pokemon sources, dit omdat het in strijd is met de merk en auteursrechten. Zodra ICT Scripters en/of zijn/haar leden iemand helpt op het gebied van de pokemon source kunnen wij als ICT Scripter aansprakelijk gesteld worden wegens het schenden van de rechten (Omdat de programmering in dat geval deels loopt via ICT Scripters).
Echter met een linkpartner is dit een ander verhaal, gezien een linkpartner slechts een link is en verder niet uitvoerig wordt behandeld op ICT Scripters, en daardoor wordt het als linkpartner wel goedgekeurd maar als scriptvraag wordt het geweigerd.
Corrigeer me als ik het fout heb (Koen)
Thuis kopie heffing ingegaan op 1 januari 2013
Beste ICT’ers,
Het is zover de overheid heeft besloten dat vanaf 1
januari 2013 de thuiskopieheffing wordt uitgebreid. Over meer voorwerpen, zoals MP3 Spelers en Smartphones, maar ook over Pc’s, Laptops, Externe harde schijven, cd-r, dvd-r maar ook over de tablet. Dit is besloten als gevolg van het gratis thuis kopiëren, te compenseren. Voor bepaalde voorwerpen geldt dat het mogelijk is dat daar alleen zakelijk gebruik van gemaakt en dat over deze voorwerpen geen thuiskopievergoeding betaald hoeft te worden.
De tarieven van de Thuiskopieheffing zullen als volgt
zijn:
cd-R/DVD-R wordt een basis tarief van € 0,03 betaald
Externe Hard Disk wordt een basis tarief van € 1,00 betaald
Tablets en Smarphone’s met MP-3 Spelers, Personal Computer en Laptops een basis tarief van € 5,00 boven de 8/16 GB en daar onder € 2,50
Hard disk Recorder/settop box onder de 160 GB een tarief van € 2,50 en boven de 160 GB een tarief van € 5,00
Wil je meer informatie over de thuiskopieheffing ga dan naar http://www.thuiskopie.nl/uploads/files/THUISKOPIE_CONSUMENT_DIGI[1].pdf
Heb geen problemen hoor met paypal. Ik heb laatst me limiet nog verhoogt.
Helaas werkt niet.
Beste ICTérs,
Ik zit met een probleem, sinds een paar dagen werkt mijn cronjob niet meer, zelf heb ik al een en ander geprobeerd maar kom er maar niet uit.
Zou iemand mijn hierbij kunnen ondersteunen?
Dit is hoe ik mijn cronjob nu heb ingesteld:
/usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/domeinnaam.nl/mapnaam/cron_bezittingen.php >/dev/null 2>
/usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/domeinnaam.nl/mapnaam/cron_halfuur_bezittingen.php >/dev/null 2>
/usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/domeinnaam.nl/mapnaam/cron_loterij.php >/dev/null 2>
/usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/domeinnaam.nl/mapnaam/cron_tienmin_bezittingen.php >/dev/null 2>
/usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/domeinnaam.nl/mapnaam/cron_uur_bezittingen.php >/dev/null 2>
/usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/domeinnaam.nl/mapnaam/cron_dag.php >/dev/null 2>
/usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/domeinnaam.nl/mapnaam/cron_uur.php >/dev/null 2>
/usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/domeinnaam.nl/mapnaam/cron_tienmin.php >/dev/null 2>
/usr/local/bin/php -f /home/gebruikersnaam/domains/domeinnaam.nl/mapnaam/cron_vijftienmin.php >/dev/null 2>
Ik heb het al geprobeerd met: /usr/local/bin/php en /usr/local/bin/php -q -f en zonder maar helaas zonder succes.
Zou iemand mijn kunnen helpen hiermee?
Alvast bedankt.
Gelieve mijn middels pm uit te leggen waarom het legaal is. Gezien zon abonnement op spotify al gouw 9,99 per maand is.
Beste ICTérs,
Voor de maffia game www.gunmaffia.com ben ik opzoek naar promotors die leden kunnen aanbrengen. je krijgt per aangebracht lid standaard € 0,XX als lid belt of doormiddel van een ander betaalmethode callcredits aankoopt krijg je hier ook nog een provisie op, dit is natuurlijk geheel afhankelijk van het type betaalmiddel die de speler gebruikt en hoe meer de speler uitgeeft hoe meer jij vangt, dit tot 5 keer per lid.
Wil jij gunmaffia.com promoten? Stuur me dan gelijk een Persoonlijk bericht of laat iets achter in het topic.
Echter gelden er wel enkel voorwaardens:
1, 1 lid per IP toegestaan
2, uitgesloten van je zelf
3, Lid moet wel actief zijn de 1e maand
4, Ik behoud het recht indien een van deze voorwaarden worden geschonden de vergoeding deels of dan wel geheel terug te vorderen.
Hopend dat mensen willen promoten.
Helaas werkt niet...
Beste ICT'ers,
Ik ben opzoek naar een goed werkende youtube plugin waar ik gewoon links in kan zetten en dat die dan netjes rangschikt. Ik heb al een aantal plugins gevonden zoals Youtube SimpleGallery, echter is die niet compatible met Wordpress 3.5.
Weet iemand een goed en mooi werkende plugin voor wordpress?
Betaalde links zijn ook goed.
JE kan ook via money2.nl paypal geld snel krijgen.
Bovendien kost zo'n licentie slechts $ 35 dollar
Deadline is inmiddels uitgesteld naar vrijdag, wjcms mag ook een ander cms systeem zijn zoals Wordpress.
http://www.3vcard.nl kan je wel met iDEAL betalen.
Ben nog steeds opzoek.
Beste,
Bijgaand ben ik opzoek naar iemand die een design wilt inbouwen in wjCMS. wjCMS is een CMS systeem van WJ Solutions en ontwikkeld door tcbhome (van hier op ICT) Echter door tijdgebrek (privé omstandigheden) van mijn kant, en tijd gebrek aan tcbhome zijn kant hebben wij op dit moment zelf er geen tijd voor.
Wat zoeken we? Iemand die goed is in scriptalen zoals html, php en talen voor het maken van een slideshow.
Budget is bespreekbaar.
Deadline vrijdag 14 december om 12:00 uur.
Wie o wie kan mijn uit de brand helpen.
Programma Odin downloaden en de rest wat Ferhat Zegt.
Voorzien
Beste ICT,
Voor een opdracht ben ik per direct opzoek naar een webdesigner voor een opdracht, de opdracht levert weinig geld op dus je moet het meer zien als een hobby.
Budget XX tot XXX low.
Meer informatie via PB.
MVG,
Willem