Posts by Willem

Kijk het is nu toegankelijk voor iedereen.

Maar ze gaan het dus per 2010 wijzigen zodat enkel justitie politie advocaten noem de rest van de overheid maar op.

Ik vind dan wel laat het voor hosting bedrijven toegankelijk.

Stel er moet een domeinnaam verhuist worden:

Dan is het wel makkelijk om gegevens te checken.

voordat je gaat verhuizen.

Want je zou maar wel iemand krijgen die de domeinnaam niet beheerd en wilt hem laten verhuizen dan zou dit betekenen dat het vals is en de hoster kan daardoor ook een boete oplopen.

Ik heb het all gehad dat er iemand boos was omdat die was verbannen en dus gewoon daadwerkelijk voor me deur stond.

Politie gebeld en die heeft hem verwijderd van me deur af.

Ik vond het wel een interessant onderwerp om op cp erover te praten.

Vanaf januari 2010 publiceert de SIDN minder contactgegevens van .nl-domeinnaamhouders. Alleen advocaten, deurwaarders en politie blijven meer inzage houden.

Nu valt er op de site van de SIDN (Stichting Internet Domeinnamen Nederland) nog naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer van domeineigenaren te vinden. Veel van die mensen zijn niet gelukkig met het publiceren van zoveel contactinformatie. De SIDN vond het lange tijd wenselijk dit wel te doen, onder meer om eventuele zaken rondom intellectuele eigendomsrechten op te lossen.

Vanaf 12 januari komt daar verandering in, nadat SIDN afgelopen zomer al bekendmaakte dit van plan te zijn. Alleen nog de naam het e-mailadres van de domeinnaamhouder worden getoond. Een e-mail is minder confronterend dan een telefoonnummer en een adres, zo redeneert SIDN.

Deurwaarders
    Behalve .nl-registrars krijgen opsporings- en handhavingsautoriteiten "onder voorwaarden" geautomatiseerd toegang tot de volledige persoonsgegevens. Advocaten en deurwaarders kunnen via een procedure het adres van een houder ontvangen.

Verder neemt de SIDN extra maatregelen om het 'harvesten' van Whois-data te voorkomen. Zo zal het e-mailadres als afbeelding getoond worden, en is de databank niet meer toegankelijk via de command line. Ook komt er een CAPTCHA voordat bezoekers Whois-data kunnen bekijken.

CBP: niet ver genoeg
    Toch is het de vraag of dit afdoende is om te voldoen aan privacyregels. Het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) liet al eerder weten dat de door SIDN voorgestelde inperking van het publiceren van persoonsgegevens niet ver genoeg gaat. Volgens de privacywaakhond is het afdoende om de contactgegevens van alleen de registrars te publiceren.

Hallo,

Ik heb een vraagje

Mijn footer gaat in ff en gc niet automatisch mee met de lengte van de pagina.

Dit doet die echter wel in ie.

Kan iemand mischien mijn een beetje helpen dat goed te krijgen.

Alvas bedankt voor de hulp.

GR Willem

IEdereen bedankt voor het helpen.

De personen hebben iemand gevonden die het eenmalig wilt beveiligen voor niks.

Mocht ik hem dan vrij mogen geven dan zal ik dus het script met beveiliging vrijgeven.

Iedereen hartelijk dank.

Nu topic slotje svp

Hallo,

Ik heb een vraagje

Ik host sindskort voor iemand OSBanditi source
    enkel zijn er tichtallen aanvallen gepleegd

Totdat de site gewoon compleet plat lach maar niet
    de site alleen maar alle websites die op mijn host draaide.

Ik heb nu de site ge suspended ook omdat hun dataverkeer op was voor deze maand.

Maar nou was mijn vraag hoe kan ik de database beveiligen tegen sql injections.

Hoor graag hoe ik het kan oplossen.

Met vriendelijke groet,

Willem

Alles is all omgezet naar mijn andere hosting dit doordat ik alles heb gebackupt en op de andere gezet.

Tevens staan alle klanten zonder dat ze het hebben gemerkt op de andere hosting.

Tevens heb ik hier uiteraard wel een bulkmail over verstuurd.

Bijdeze zal ik de winnaars bekend maken.

Paparia had nog een kans gekregen enkel hij nam dit aanbod niet aan helaas ligt deze dan ook uit de race.

Op nummer 1 staat daarom ook Tukkie.
    Op nummer 2 staat daarom ook Rick
    Op nummer 3 staat daarom ook Justme

Gefeliciteerd met jullie prijzen!

De prijzen kunnen binnen 24 uur worden afgehaald doormiddel te pben of een email naar [email protected]

nummer 2 en 3 zijn geen domein bij inbegrepen en zullen een subdomein krijgen. indien ze een normale domein willen kunnen ze een .nl tegen inkoop prijs kunnen kopen.

Veel succes met jullie prijzen!
    :D

Ik heb nooit een klacht gehad kwa de snelheid etc.

Enkel ben ik overgestapt naar een andere hoster die wel crime ondersteuning had.

Daarom zet ik deze ook te koop.