Posts by Willem

Beste ICT'ers,

Bijgaand ben ik opzoek naar een werkende veling site.

Minimale eisen:
    - Gebruikers moeten kunnen bieden en het liefst ook een veiling kunnen starten.
    - tijd en bedrag moet realtime veranderen (Jquery of zo)
    - Categorieen maken En het liefst ook op provincie kunnen selecteren of op plaats
    - Betaalmethode systeem erin
    - administratiekosten op percentage of op vast bedrag

Heb jij zo'n systeem en wil je er vanaf of verkoop je hem in licenties?

Met vriendelijke groet,

Willem

Vodafone: Bel+Sms+Web Altijd € 47,50 2 jaar toestel prijs 175 euro Nu tijdelijk 3 GB data inplaats van 1 GB

En actie is geldig tot 3 maart.

En bij een Bel+Sms+Web Altijd € 55 2 jaar van € 55,00 per maand is het 100 euro..

1e zoveel manden nog korting van 50 % dacht ik uit me hoofd ( Winkels 25% )

@Fils, ook lang niet iedereen heeft referenties op zijn/haar profiel. Op ICT Scripters is het gewoonweg moeilijk om te kijken of iemand betrouwbaar is of niet. Wij hebben deze kwestie intern aangemeld op 20 januari, helaas is er daarna maar een paar keer een discussie geweest en is er verder niks meer aangedaan.

Gezien het een Elite lid betreft is Koen of Ruben de verantwoordelijke hun aan te spreken, echter door een afwezigheid van Ruben heeft Koen het op zich genomen. Maar doordat de persoon niet online komt en dus geen gesprek gevoerd kan worden is het voor Koen doodsimpel afwachten.

tcbhome, ik heb nogmaals de zaak een urgentie gegeven, moet nu wel eens worden opgelost zaak loopt nu al een aardige tijd.

Rick, als je berekend dat SIDN € 0,99* per kwartaal vraagt voor een .NL dit is al 3,96* per jaar, dus 1e jaar nemen we deels voor eigen rekening en 2e jaar verdienen we hooguit € 0,04* Dus die kosten kan je in weze niet tegen elkaar opwegen.

Als je bijv. TransIP bekijkt die vraag 3,99* het 1e jaar 2e jaar € 7,49* Dus als hun een actie hebben van het 1e jaar bijvoorbeeld voor 2 euro dan verdienen ze het jaar daarop hun verlies weer terug, je kan het zien als een piramide spel.

* Genoemde bedragen excl btw

Hopelijk begrijp je nu waarom een domein leverancier 1e jaar goedkoop doet en 2e jaar duurder.

Beste ICTérs,

Zojuist samen met onze domein leverancier overleg gepleegd en hierdoor mogen wij u aankondigen dat per vandaag de .NL domeinen het 1e jaar slechts € 3,35* kost, dit is in vergelijking met TransIP € 1,20 en vergeleken met Versio € 0,15 goedkoper. Het 2e jaar zullen wij een tarief berekenen van € 4,00* per jaar. Registreer daarom vandaag nog bij WJ Solutions en geniet van de actie.

Tevens ook webhosting te huur vanaf € 6,00* per jaar (ICT Scripters Hosting) exclusief voor ICT Scripters leden

* Genoemde bedragen zijn excl btw.

Mocht je interesse hebben kan je me PBen voor verdere uitleg.

Met vriendelijke groet,

Willem
    http://www.wjsolutions.nl

Ik wil er aan toevoegen dat sommige domeinen er een lock op zit van 1 maand, dit betekend, na koop, dat je een maand moet wachten.

Tevens kijk men naar de lengte en de inhoud van een domein. Zoals Reza al zegt dat is afhankelijk van het type domein. men gaat sneller voor de domein.nl domein dan voor pietjansen.nl, gewoon om het feit dat het woord domein veel op gezocht wordt.

Beste ICTers,

Op mijn werk zijn ze in het bezit van een Windows server 2003 volume 1, echter zijn we het wachtwoord vergeten, gezien de server niet opnieuw geïnstalleerd kan worden, was mijn vraag weet iemand een manier om het wachtwoord van het beheer account te achterhalen?

Zelf had ik al een aantal zaken geprobeerd, die het ingebouwde administrator wachtwoord kan legen, echter is dat account uitgeschakeld en kunnen we er niet in.

Ook heb ik al met password unlocker geprobeerd, welke helaas niet werkt.

Heeft iemand een idee, die mijn kan helpen het wachtwoord van een beheer account te kunnen wijzigen, zodat ik er weer ik kan?

Alvast bedankt.