Posts by Willem

De persoon die hem wou kopen heeft niet betaald dus bijdeze bied ik hem nogmaals aan.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.03.10 19:22:53:

Citaat van tim521

wrm mag dat niet? ik heb het trouwens al gezegd tegen Iemand waar ik de naam niet van noem!

Mvg, Tim

Als je een bod doet is het genoteerd en wordt officieel nooit terug getrokken.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.03.10 19:59:13:
    Verkocht topic kan op slot!:slotje:

Ik vind het zeer erg en triest wat hier is gebeurd en heb ook zeker medeleven met de familie over dit. Voor mijn kwam het hard aan omdat ik haar wel eens op msn sprak, Ik leef mee met de familie over dit afschuwlijke daad van haar buurman en heb er ook helemaal geen worden voor over dit had ik zelf niet verwacht.

Zoals Superior al zegt mail hem en vraag het na.

Want als je hem wel behoud en layoutz die gaat er niet mee akkoord hun lijden er weer inkomen derving op en kunnen ze je voor aanklagen.

en dan mag je grof gaan betalen.

Zoals superior all zij topic mag dicht de reden waarom superior dit zij voor mijn dit omdat ik telkens een melding kreeg je kan geen bericht plaatsen.:slotje:

@ Xreativ Zeer mooi ontwerp en ook perfect precies wat we zoeken zoals suprior all zijn de kolommen moeten iets ruimer dit omdat we binnenkort ook Dedicated en Colocation gaan aanbieden.

Verder is die helemaal perfect mooie pakkende kleuren logo die je net poste uitstekend.

@ Stan dit is een layout die we een tijdje geleden ook hadeen enkel iets anders kleuren zijn wel indentiek enkel was dat geen succes wij hadden die gekocht van iemand enkel was daar veel commotie rondom en hebben we besloten zo min mogelijk met die kleuren te doen.

@ - Maikel zoals in mijn vorige reply gezegt nemen we het mee in de bespreking hier over ook deze vinden wij perfect het gaat een moeilijke keuze maken.

Nogmaals mogen de beste winnen. We wachten nog even op de mensen die ook zich hebben ingeschreven voor deze battle en dan zullen wij alles gaan bespreken.

Beste cpers,

Ik heb een probleem ik krijg ineens de volgende foutmelding:

PHP
    Catchable fatal error: Object of class stdClass could not be converted to string in /home/wom/domains/world-of-maffia.nl/public_html/v3/index.php on line 8

Lijn 8:

PHP
    $dbres				= mysql_query("SELECT *,UNIX_TIMESTAMP(`signup`) AS `signup`,UNIX_TIMESTAMP(`online`) AS `online` FROM `users` WHERE `login`='{$_SESSION['user']}'");

Kan iemand me hiermee helpen want ik weet echt niet wat hier fout aan is.

Alvast bedankt

Citaat van basshunter

ik wil wel mee doen hoor :)

heb je eisen? Het moet zakelijk en profesioneel overkomen
    voorbeelden? nee
    logo? Je mag me verassen
    kleuren? je mag me verassen.

Ik heb bij het Medium pakket is normaal 40 GB dataverkeer maar nu heb ik dit naar 60 GB gezet voor de winnaar. Waardoor het pakket dus stijgt.