Posts by neo3k

hej leden van CP,
    ik ga beginnen aan mijn 1e zelfgemaakt criminal game die ik ga opbouwen uit criminal rood (ben nog beginnende scripter) nou was mijn vraag. zou iemand een layout voor me willen maken? het hoeft niet luxe te zijn etc. het liefst wil ik dat dit gratis kan.
    als iemand dit zou willen doen is hier de info:
    naam: Silenceshot
    Kleur: doe maar iets leuks (iets maffia achtigs)
    en het liefst dat ik het zo kan invoeren dus bijv: header.jpg want ik heb geen verstand van photoshop

alvast bedankt,
    Neo3k

oke het menu doet het nu. maar als ik een rang wil veranderen naar bijvoorbeeld don en hij is conslierge word diegene gewoon familie lid. dit is met al die rangs. weet iemand hier een oplossing voor?

Citaat

Denkend via je naam:

Money game, waar mensen een eigen bedrijfje starten en andere leden aanwerven, aandelen verkopen etc, ik zal wel een uitgebreider tekstje scrhijven, heb er effe geen zin / tijd in.

dat is ook een mooi idee. ik ben net begonnen met scripten en dat leek me ook heel erg leuk :P alleen ik zou niet weten hoe ik dat moet maken XD

had ik al gekeken. deze komt ook van CDWD (sorry als je naam niet goed is) maar ik heb dit probleem nu dus. en ik kon hier geen oplossing vinden

hej leden van CP,
    ik heb een probleempje. gister kreeg ik van een lid de melding dat hij geen ranks kon geven in het familie beheer.
    hij zag alleen in zich zelf in dat menu terwijl er 5 leden in zitten

hier is een screen:

en hier is het script:

en hier het stukje waar het volgens mij aan ligt:

ik was zelf al aan het zoeken naar het probleem maar ik ben nog niet zo een ervaren scripter en ik kon het probleem niet vinden.. sorry als dit een stomme fout is

Edit by killingdevil:
    Image aangepast.

hej iedereen,
    ik heb een vraagje.
    mijn admin paneel wil niet starten op banditi
    ik heb al die codes geprobeert etc maar ik kom er niet in
    nu was mijn vraag. heeft iemand een admin paneel voor banditi die goed werkt?
    ik hoor het graag :D

MVG, Neo3k

Hej iedereen,
    ik was op zoek naar een goedkope source waar je geen bullshit van al die **** reclame krijgt :P (sorry) weet iemand een goedkope host dan hoor ik het graag