Nee, totaal niet, het is gewoon vrij bieden vanaf 5 euro, dan zien we wel waar het stopt
(Trouwens domeinnaam is anoniem geregistreerd)
Nee, totaal niet, het is gewoon vrij bieden vanaf 5 euro, dan zien we wel waar het stopt
(Trouwens domeinnaam is anoniem geregistreerd)
Op dit moment zijn er verder geen statistieken aanwezig aangezien de website offline is en overgezet naar een andere server zelfs.
Ontdekdeliefde.nl met een leuk verleden, hier heeft een datingsite op gedraaid.
Domein prijs: Bieden vanaf 5 euro
Domein loopt tot: 18-12-2020
Domein staat anoniem geregistreerd!
Domein loopt bij Versio.
Een reset script is eigenlijk niet zo heel lastig, je kan namelijk gewoon een button maken met een weet je het zeker natuurlijk en daar de query's achter hangen welke tabellen je allemaal wilt resetten en/of bijvoorbeeld legen.
Weet niet of het de bedoeling is of alles gewoon op 0 komt of dat men zich dan opnieuw moet aanmelden?
"KPN gebruikt echter een gesloten versie waar dus weinig aan gesleuteld kan worden."
Tot zover ik iets kan vinden is het niet mogelijk om daar verder mee te doen wat u wilt, dit antwoord vond ik gisteravond al, echter wou ik toch nog even wat doorzoeken maar we geraken met deze versie niet echt verder.
Hallo Milan,
Normaal gesproken zou dit niet mogen wanneer het in 'bruikleen' is, of is het gekocht?
Welk kastje heb je precies? Merk en type? Wellicht kunnen we dan iets vinden!
Ik zou zeggen doe een leuk bod, dan hoort u wel of we akkoord gaan
Ik wil best printscreens overhandigen hoor, dat is geen enkel probleem maar dit doe ik dan wel bij enkel puur wanneer er echt interesse is in de site, als men enkel een site wil kopen omdat er inkomsten aan hangen dan verkopen we de site sowieso al niet, hier is veel liefde in gestopt en we zoeken dan ook iemand die het met alle liefde wil overkopen en goed blijft onderhouden en dergelijke.
https://allesoverkonijnen.nl/ (Adsense gekeurd, advertenties worden getoond) (domein loopt tot: 02-01-2020)
De afgelopen 3 maanden heeft deze site een vertoning gehad op Google van maar liefst 9,78K waaronder ook vaak geklikt is waardoor men dan uitkomt op onze site.
(Gisteren vertoonde de site 97 keer op Google (best netjes lijkt ons))
De website is gekeurd voor Adsense, ook worden er advertenties getoond op de site waardoor er wat inkomsten binnenkomen op de site.
Hoe meer bezoekers, hoe meer kliks, hoe hoger de inkomsten, we hebben een beste promotie al gedaan met de site zo te zien maar uiteraard kan dit nog hoger
De site mag tegen een goed bod weg, we accepteren geen onzinbiedingen en hier gaan we ook zeker niet op in.
Neem een kijkje, maak een oordeel, onderhandelen kan zeker weten altijd!
Toon MeerIn België niet van toepassing? Het principe van misleidende reclame en oneerlijke handelspraktijken is geharmoniseerd binnen de EU, waar ook België onderdeel van is. Zie bijvoorbeeld de Richtlijn oneerlijke handelspraktijken en Richtlijn inzake misleidende reclame en vergelijkende reclame. Als ik jou was zou ik je daarin iets beter verdiepen
Als je dat wilt doen, zie de leidraad van de ACM.
*** Niet helemaal eens door ervaring hiermee gehad te hebben, te lang verhaal om hier te zetten maar in België ben je meer dan safe dan in Nederland, Nederland wil ook prima, wanneer men dit aangeeft op de site nogmaals door middel aan te geven dat er fictieve profielen zijn en dergelijke.
Gelet op de functionaliteiten autoresponder en mass teaser en het moderator systeem. Gelet op de zinsnede "Ook bleek dat chatoperators die namens de fictieve profielen chatgesprekken voeren met consumenten onvoldoende duidelijkheid verschaften over de authenticiteit van het betreffende profiel en daarmee de aard van dienst." van de ACM in een toezegging
*** Functies zijn inderdaad aanwezig, klopt, men kan hier wel of geen gebruik van maken, dat is wat men zelf wilt. Er zijn inderdaad chatoperators genoeg aanwezig die niet de regels volgen, gelukkig hebben wij daar verder niets mee nodig en verkopen wij enkel maar de pakketten hiervoor, wat men daar zelf mee wil of gaat doen is natuurlijk ieder voor zich. Ik zal inderdaad men aanraden om het een en ander te volgen (daarvoor zijn er ook handleidingen en dergelijke aanwezig) We doen ons best om alles zo goed mogelijk uit te leggen en men op de hoogte te brengen, wat ze met die informatie doen daar hebben wij geen invloed op, men weet echter wanneer ze een site als dit willen beginnen wat de voor- en nadelen kunnen zijn.
Dat van profielen verwachtte ik al dat het wel goed zou zijn, maar zeker was het niet omdat het niet vermeld is.
*** Wij zijn bij de verkoop van in de advertentie dit niet verplicht te melden, echter wanneer men naar meer informatie vraagt leggen wij dit wel uit, tevens ook altijd voor de verkoop zodat men toch een 'fijn' gevoel erbij kan hebben en wij achteraf niet aansprakelijk zijn.
Het kan zijn dat alles goed is. Ik ken niet de exacte specificaties van het pakket. Maar daarom vraag ik er ook naar. De ACM is er nu scherp op
*** De ACM is er inderdaad al een tijdje scherp op, ik geef ze niet helemaal ongelijk maar ook weer niet helemaal gelijk, we leven nog altijd in Nederland, een vrij land, waarin we normaal gesproken allemaal een eigen mening mogen hebben of willen weten wat we zelf doen, wanneer men besluit om te betalen voor een bericht op een site dan doet men dit zelf, niemand verplicht men om te kopen, het registreren is gratis, men krijgt 2 credits, in de voorwaarden staat van hoe en wat precies duidelijk aangegeven (wanneer iemand een site goed op orde heeft) wanneer men hier dan niet naar kijkt of juist alsnog aandacht wilt, waarom dan niet? Maar daar gaan wij natuurlijk niet over, nogmaals wij verzorgen de pakketten, wat men er zelf mee doet dat is volledig aan hun zelf.
Daarom gaf ik inderdaad al aan dat ook echte mensen zich gewoon kunnen aanmelden en vrij zijn om met elkaar af te spreken.
In België is het zeker niet van toepassing inderdaad @Aaron
Tevens staat het ook al aangegeven op de site van ACM
Wellicht handig om je daar iets dieper in te verdiepen @Tim, dan zul je gewoon zien en merken dat dit een legaal pakket is en toegestaan is zolang je je maar zelf aan de regels zult houden.
Het voldoet zeker weten wel, er is hier geen enkel probleem.
Zolang jij aangeeft dat er fictieve profielen aanwezig zijn en er er geen afspraken mee mogelijk zijn zit je veilig.
Tevens is het bij dit pakket niet alleen maar nep, men kan ook echte mensen vinden, bijvoorbeeld wanneer jij je zult registreren als Tim, dan kan je ook een Bert of Suzanne vinden en gewoon serieus een afspraak mee plannen.
Er zijn dus zowel fictieve als niet fictieve profielen.
Hey,
Nog te koop?
Groetjes,
T
Deze is zeker nog te koop yes!
Er staan al 1000 profielen in de database...
Zijn dat dan ook echte mensen? Van waar komen hun profielbeschrijvingen en afbeeldingen?
De afbeeldingen zijn zo gezegd van mensen die foto's verkopen, dus je hebt er toestemming bij.
Beschrijvingen zijn gemaakt op basis van foto's / leeftijd en dergelijke.
En wat werkt er dan niet goed als ik vragen mag?
Ik denk dat meneer de site vergeten is inmiddels, zijn laatste activiteit staat op 14-08-2020
Bedoel je zoiets als: https://wordpress.org/plugins/wpo365-login/?
Ik stuur u een privébericht, mocht er verdere interesse zijn dan kan ik een demo tonen
Zoals er staat voor een goed bod, geen onzinbiedingen Alles is uniek en adsense gekeurd!
Altijd al uw eigen datingsite willen beginnen waarbij de klanten credits moeten kopen om met een profiel te kunnen praten? Vanaf nu kan dat!
Bij ons is het mogelijk om datingsoftware kant en klaar te kopen, alles is makkelijk naar wens in te stellen en eventueel uit te breiden.
Ons pakket is inclusief een groot pakket van 1000 profielen, deze zijn volledig ingevuld, staan ook gelijk in de database, u hoeft dus alleen maar de koppeling te maken naar de database.
Tevens hebben we handleidingen bijgevoegd zodat u deze software gemakkelijk kunt installeren.
• Pay of targetpay betaalmodule (kvk is nodig)
• Ip-opslag en ip-blocker (iemand kan zich maar 1 keer aanmelden)
• Minimum aantal karakters per bericht verplicht voor moderators (instelbaar)
• moderator/master/promotor module
• verhuur systeem
• Automatische profielblok met vragen
• Geluids en mailnotificatie bij inkomend bericht
• grootste creditkopers en uitgevers in je admin
• Leden online zichtbaar in je admin
• Onbeantwoorde berichten achter elkaar door beantwoorden
• Berichten mogelijkheid om later te beantwoorden
• aantal free flirts instelbaar
• Mogelijkheid om de Prive fotomap te bekijken tegen 1 credit
• Teaser: selecteer ook op datum aanmelding
• 5 autoresponders : gebaseerd op aanmelding; Nieuw aangemelde leden krijgen automatisch 3 berichten met verschillende teksten van verschillende profielen op verschillende tijden, plus 1 flirtje en 1 favorietje op dezelfde wijze. Sturen ze een flirtje dan krijgen ze van de autoresponder bericht terug van dat profiel met een keuze uit aan groot aantal vooraf ingeprogrammeerde teksten. idem is dit wanneer ze een profiel aan hun favorieten toevoegen.
• gebruikers berichten lezen: als leden berichtjes naar elkaar sturen kun je ze hier lezen
• Mogelijkheid om als admin berichten te verwijderen
• Mogelijkheid om de profielen te downloaden als csv bestand, met alle gegevens als url, image url, persoonlijke gegevens, erbij voor promotiedoeleinden
Normale standaardfuncties
• Mail systeem
• Groot pakket van 1000 profielen om te starten
• Overzichtelijke admin van waaruit alles centraal bestuurd wordt, met diverse menu's.
• Berichten verzenden, ontvangen en beantwoorden.
• Profielen beheren/ toevoegen/ bewerken en deleten
• Csv import feed manager om bulk profielen toe te voegen (evt kan dit ook handmatig).
• Linkpartners toevoegen via de admin.
• Credits systeem; daters kunnen gemakkelijk pakketten met credits kopen (instelbaar)
• Rss Feed voor de makkelijke promotie; elk nieuw toegevoegd profiel wordt erin vermeld.
• Leden Systeem (log in/uit/password vergeten etc) leden toevoegen/bewerken/verwijderen.
• Mass Teaser: inactieve leden stuur je een leuk berichtje vanuit een profiel, om ze aan te sporen een berichtje terug te gaan sturen.
• Beantwoord systeem: je ziet het profiel met foto en details waar vandaan verstuurd wordt, plus het profiel met foto en details waar het bericht naartoe gaat, plus de historie wat er ooit eerder verstuurd is.
• Tevens de mogelijkheid om meteen notities op te slaan tijdens een gesprek voor prive gegevens voor later gebruik.
• Moderator systeem; besteed het beantwoorden van berichtjes uit aan anderen en betaal hen uit op basis van de statistieken.
• Plus de installatie handleiding en een gebruikers instructie
https://allesoverbabys.nl (domein loopt tot: 17-04-2021)
https://hoerawijwillentrouwen.nl/ (Bedrijven die op deze site een vermelding hebben is in overleg met alle bedrijven gebeurd, hier hebben we dus een akkoord (samenwerking) mee begaan)(domein loopt tot: 07-12-2020)
https://hoerawijgaansamenwonen.nl/ (domein loopt tot: 13-12-2020)
https://informatieoverhonden.nl/ (Adsense gekeurd, advertenties worden getoond) (domein loopt tot: 22-12-2020)
ontdekdeliefde.nl (alleen de domeinnaam voor dating gericht) (domein loopt tot: 18-12-2020)
Alles is los te koop, bieden graag per stuk, what you see is what you get!
Geen onzin biedingen graag!