Posts by Michael.Yousef

Goedemorgen allen,

Heel grappig dat dit forum nog steeds bestaat, en K.Rens, heel vet dat je hier nooit mee bent gestopt, volgens mij heten het vroeger CriminalsPoint? teminsten als ik het me nog goed kan herinneren.

Ik hebben vroeger uren op deze website doorgebracht, ik ben Michael van de website Michaelwar en later Maffiacity.nl, ik kom uit de tijd van Warcity.nl, Belikeme.nl, Fadywar.nl haha, echt heel vet dat na al die jaren er nog steeds mensen bezig zijn met RPG's.

Ik had het er laatst nog met een vriend over, vandaar dat ik benieuwd was als het nog een beetje leefde onder de scripters.

Goede avond,

Ik ben al een hele poos opzoek naar een goede e-commerce platform voor een online kleding winkel maar ik kom er maar niet uit.

k heb weinig tot geen ervaring op dit gebied en ik hoop dat ik hier geholpen kan worden met tips. Heeft iemand ervaring op dit gebied? en hoe kan ik dit het beste aanpakken of waar moet ik zoeken.

ik heb een voorbeeld van een shop waarvan ik hetzelfde wil (systeem en layout opbouw) http://www.cottondistrict.nl

Met vriendelijke groet,
    M. Yousef.