Posts by Roel

    DB-maffia,


    Ik hoef mezelf hier niet zo zeer te bewijzen of het allemaal wel zelf gemaakt is. Neem nou maar van mij aan dat dat WEL zo is.


    Verder kan je mij wel eens vertellen welke openbare source TPL parser gebruikt op de manier hoe ik 'm gebruik ;)


    Roel Larik,
    Lade Media

    Ik zie het inderdaad.


    Ik probeer al de hele dag de ontwerper van de rip-off te contacteren, zonder succes.

    Killingdevil, lezen a.u.b.


    Ik weet pas sinds vanmorgen dat de layout een rip-off is en heb hiervoor zelfs moeten betalen...Daarnaast is de layout die ik erbij lever op maat gemaakt door mijn EIGEN ontwerper.


    Verder, je moet geloven wat je zelf vindt. Ik wens je succes om dan te gaan zoeken naar de source, als je meent dat ik het niet gemaakt heb.

    Ik ben Roel, van Lade Media.


    Om even alles duidelijk te maken;
    Ik heb destijds een ontwerper ingehuurd voor deze layout. Vervolgens heb ik de layout gekregen, wat uiteindelijk een rip-off blijkt te zijn. Verder zal ik contact opnemen met ruudvt1 om dit verder te bespreken en de ontwerper eventueel te contacteren.


    Daarnaast, het script is geheel uniek geprogrammeerd. Zie hierboven voor een stukje code.


    Laeresh
    Ik zal een bordje in het Frans erbij laten maken.