Posts by Patrick

x aantal miljard auto over transfere naar de bank door middel van een qeury, deze check kan je bijv in config.php doen.

je mag het script gewoon niet gebruiken aangezien je er geen rechten tot hebt, als je alles verandert qua tekst en layout en codering mag je het gebruiken aka kan je net zo goed er zelf 1 maken.:}

waarom is met addslashes injectie niet mogelijk dan? omdat het alleen van ' naar ' gaat? kan je dat uitleggen.

variable's doe ik om zelf wat makkelijker een overzicht te houden het hoeft inderdaad niet. ik kan ook gewoon alle names veranderen in $_POST['name']

html + php gescheiden dan moet je doormiddel van een template parser gaan werken neem ik aan?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.05.09 22:42:16:
    edit;

safe_sql functie toegevoegd.
    Niels nu is hij beveiligd tegen injections right?

Ik ben bezig om classes te leren en daarmee heb ik een registratie script gemaakt misschien heeft er iemand nog nut van:

index.php:

register.class.php:

en dan nog config.php:

commetaar op het script mag geleverd worden mits ik er ook echt is aan heb ;)

het veranderen van zo'n script is net zo goed aan als een compleet nieuwe maken en dan weet je zeker dat het werkt als je het door een paar goede programmeurs laat maken.

nahja hierin overtref je me dan wel, al hoewel ik het ook al voor mekaar heb gekregen 1 linkje alleen te laten zien ik krijg het niet voor elkaar om er meerdere naast elkaar te krijgen :P

Citaat

[offtopic]Verkoop topic met het verzoek om geen offtopic commentaar te geven vooraf gezegd. DUIDELIJK[/offtopic]

dat stond ook niet bij jou maar daar is wel alles verwijderd omdat jij er toevallig niet mee eens bent, maar ik laat dit lekker staan aangezien er mensen zoals jou zijn die denken dat ze beter zijn dan de rest omdat ze toevallig iets meer ervaring / kennis hebben van php & sql.

Dit wil echter nog niet betekenen dat je zomaar overal kan lopen klagen over de scripts van iemand anders zo heb ik al in menig topic gelezen dat je niet echt gewardeerd wordt om je commetaar niels.

ach joh maakt het uit, niels denkt dat hij zomaar mensen kan afkraken omdat hij toevallig beter is in php programmatie, dat heet dus licht ontvlambaar.

Ik vind het 100% nutteloos dat je scripts BETAALD gaat aanbieden vooral als het over een game zoals criminals gaat dan is het echt nutteloos. Ik probeer het beste ervan te maken en zo iets gratis aan te bieden. Dat het dan niet 100% secure is komt over tijd wel goed ;)

en zou denken jullie leden te houden door hun helemaal af te kraken ik heb al gezegd dat het niet 100% maar zo kan je door blijven gaan... ik doe het ook voor mijn plezier ;)

PHP
    $query = mysql_query("SELECT strafpunten FROM `[users]` WHERE login={$data->login}") or die(mysql_error());

$row = mysql_fetch_arrray($query, MYSQL_BOTH);
    $strafpunten = $row['strafpunten'];

zo bedoel je (ongetest)

dat is het nadeel van rand daar kan ik vrij weinig aan veranderen, en ja je kan het naar je eigen host veranderen maar om het zo out of the box te gebruiken kan imageshack toch ook ;)

Plaats dit in je config.php

deze code:

2 afbeeldingen kan je in de code veranderen (deze zijn op het moment:

http://img16.imageshack.us/img16/3423/phpaf0krbam.jpg & http://img14.imageshack.us/img14/6639/phpkqpd9uam.jpg)

Nutteloos om betaalde scripts te kopen als er genoeg mensen zijn die het voor niks doen.

zwoops je kan het beter gewoon in 1 file zetten desnoods nog aparte file en include @ config.php (aangezien die in elk bestand al auto included wordt)

Voor de rest is het een nette code. (Wat overzicht had wel gekunnen door wat tabjes in te voegen maar goed daar gaat mijn voorkeur dan naar uit)