Posts by Patrick

het is een begin:

Notice: Undefined property: candy::$view_candy in /home/patrick/domains/noxxie.nl/public_html/candy.class.php on line 19

Notice: Undefined property: candy::$view_candy in /home/patrick/domains/noxxie.nl/public_html/candy.class.php on line 20

EDIT;

werkt al () moest erbij :D thanks mensen :P nu nog bedenken wat ik er aan kan uitbreide :)

prob, nu krijg ik geen resultaat maar als ik bij add_candy ook toevoeg en het echo'ed dan krijg ik ook niet een volledige string in array vorm maar alleen array()

Niemand zal dat denk ik voor je gaan posten aangezien er ontiegelijk veel updates er voor zijn en de ene is weer net wat anders als de andere, als je er iets van wilt maken moet je er zelf tijd en energie in steken.

maar dan is het niet echt meer in de richting van OOP aangezien ik protected / public etc wil oefenen ;)

edit:
    kijk hier:

http://noxxie.nl/candy.class.php

met jou edit werkt hij niet 100% :P

ik ben zeer slecht met array's ik krijg ze maar niet onder de knie dus doe ik het meestal zo (A)

waarom beide public _construct kan toch ook als private aangezien die niet wordt aangeroepen om iets te outputte of kan private alleen in de class zelf worden aangeroepen?