Posts by Patrick

Zie hier:

http://img208.imageshack.us/img208/8466/probp.jpg

dat halve cirkeltje wat links staan moet dus rechts staan van het grijze blok al hoewel ik wel toegeef dat ik geen ster in slicen / basen ben kan ik er toch niet achter komen wat het is [a]

style.css:

iemand die mij kan helpen?

verander je het daarin en dan staat het zo ie zo al goed in je database daarna moet je met 2 sql querie's ten eerste de familienaam uit de user table halen en daarna uit de familie table de notitie.

extra tabel in de database toevoegen (GuestAcc bijv.) deze de standaard waarde 0 geven en op 1 zetten wanneer het een Gast account is.

dan bij check:
    if ($data->GuestAcc == 1) { doen bij guest acc } else { doen bij geen guest acc }

(Dit moet bij het script waar hij de login checked)

ja ik kan geen manier bedenken waarbij ik het systeem echt secure kan maken, aan een IP binden is ook niet te beste methode weet iemand een betere methode hiervoor?

do_sql heb ik ook er uit gehaald in mn laatste code update :P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.06.09 12:49:15:
    updated code (again) :P

weer update nu zullen er wel fouten in zitten (ik kan het nog steeds niet testen -.-)

maar goed comments:

klopt deze code in PDO:

PHP
    <?php
    $dbh->beginTransaction();
    $sth = $dbh->exec("UPDATE test SET name = 'test2'");
    $dbh->rollBack();
    ?>

ik kan het op het moment niet testen mijn sql ligt eruit...

ik heb er even naar gekeken en PDO lijkt me toch iets waar ik me op moet storten wanneer ik classes volledig onder de knie heb :P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.06.09 08:17:34:

toevoeging ervan enige opmerkingen?

weer een nieuwe dit x ben ik van plan een (secure) login system er mee te maken ik heb al een opzet en wil weten wat jullie er van vinden: