ik wil hem juist clean houden
Posts by Patrick
-
-
achtergrond verandert:
-
ja maar als je dat nog niet wilt wordt het nog steeds gezien als spam
-
is het neit maar vanwege de nieuwe wet mogen zulke mailtjes niet meer tenzij er een duidelijke afmeld link bij staat en dat je toestemming gegeven hebt dat je zulke mailtjes wilt ontvangen.
anders kan je er voor een fixe boete krijgen als webmaster.
-
he altijd 2 kanten menu vond ik niks dus ben wat anders gekomen. Ik weet het hij is plain maar dat vind ik het mooie aan deze layout.
Rating: 0/20
Comments: -
kijk hier goed mee uit, vanwege de nieuwe wet kan je hier flink mee in de problemen komen.
-
Dat is precies wat hij probeerden te zeggen alleen zij hij meteen de sql code
-
-
dat is classes programmatie
-
een class schrijven?
-
-
comments:
rating: 0/20ik ben er niet tevreden over maar ik weet niet wat ik anders zou kunnen doen miss hebben jullie nog wat inspiratie.
-
*bump*
-
nou nou vertaal systeem maken dat is moeilijk..... als je eenmaal de basis hebt kan je de vertaling aan hem uitleggen of aan hem uitlegggen hoe hij het vertaal systeem erin moet verwerken en kan hij de rest zelf doen....
(overigns geen interesse)
-
Image:
Start bod: 5 euro
Opbieden met: 1 euro
Buy know: 30 euroBetaalmogelijkheden:
Paypal en overschrijving. -
[offtopic]Nu snap ik waarom er maar een paar GOEDE designers zijn op dit forum...[/offtopic]
Opzich kan de layout qua structuur er wel meedoor alleen het kleuren gebruik en de grote van de layout kan miss. ietsjes beter zo kan je er voor zorgen dat alles net wat kleiner wordt en er meer effect in gooit, blijf oefenen zoals het er nu naar uitziet kom je er wel. :cheer:
-
-
[offtopic]net zoals jij dus tree ;P[/offtopic]
nee, de layout oogt voor het bedrijf wat jij er mee wilt beginnen niet echt proffesioneel, je kan hem wel helemaal afkraken maar positieve punten er aan geven kan ook nooit slecht zijn in dit geval kan ik dat helaas niet echt bedenken, het is idd wel beter dan een beginnende layout maker maar de layout is niet echt prof.
Werk daar aan en volg wat tutorials.
-
-
waarschijnlijk wel, als hij af is (en aangepast)