Posts by Patrick

PHPDesigner kan je een debugger laten draaien dus je kan het wel een soort van testen alleen het grapisch zal niet werken, ieder geval op fouten zal je niet stuite als je de debugger gebruikt

weinig kans dat die er is gemaakt door GF (GameForge) dus die hebben een sources goed beveiligd daar kom je niet binnen ieder geval niet zo makkelijk

Object is bijv:

je hebt een class hond, en je daar doe je eigenschappen van een hond inzetten like: 4 poten etc.

Daaronder kan je een object lassie maken die dan weer speciale kenmerken van die hond heeft alleen ik weet niet goed hoe ik dan zoiets kan neer zetten in een echte class {} vorm

Ik dacht het beste leer je door gewoon dingen te maken waar je wat later aan hebt dus zo ben ik begonnen met een "register" class:

Comments so far:

$db-> bestaat nog niet (wordt database class die ik hierna ga brouwen)

weer een nieuwe nu met een __GET en __SET maar denk dat het hard faald! :o

Zo weer even een testclass aangemaakt tips / probs etc:

Dus dan moet dit er nog boven:

PHP
    static public $TestStaticVar;
    static public $testStaticVar2;

En waarom ik dit maak zodat mensen zoals jij makkelijk kunnen zien of het goed is of niet ;)

en dan nog 1 ding, constante TestStatic bedoel je wat ook alweer precies mee [a]

Hierbij even een eigen class gemaakt na heeeeeeel wat uitleg van darsstar begin ik het lichtelijk te snappen:

Dat 1, dat kan koen het dan niet snapt het is een wijze van programmeren en zo is bijv de zend engine weer een andere manier van programmeren hij is er gewoon niet gewend mee te werken dus ja dan snap ik het wel,

maar ook als er later andere programmeurs aan gaan werken dat ze het ook kunnen snappen plaats van dat ze eerst een week moeten zoeken door de code om het te snape ;)

Citaat

Vindt het wel leuk om te lezen, dat de ts al een uitgesproken mening heeft zonder te weten wat er precies speelt,

Als je een opensource hebt moet je altijd een download link beschikbaar stellen voor de gebruikers zodat ze er gebruik van kunnen maken, nu vind ik het meer van "ik wil de klagende mensen omzeilen"

Citaat

echter denk ik dat iedereen aan andere ervaring zou hebben, mits ze de laatste versie hebben, incl. de fixen die reeds gepost zijn.

Klopt daarom heb ik dit topic geopend misschien kan ik er naast zitten daarom vraag ik de mening van andere gebruikers

Citaat

En waarom ze de links verwijderd hebben, mag duidelijk zijn, maar goed..

Om uhmm bugs te fixen in de volgende source als je een release hebt gedaan hoef je die niet meer offline te halen vanwege de vele bugs, ik heb phpbb ook nog nooit zijn download links offline zien halen

Citaat

MS fixed iedere maand zijn OS systemen, maar daar hoor je niemand over...

Ja maar die gaan ook niet je OS opeens afsluiten dat jij een maand lang niet op je computer kan vanwege dat de volgende versie wordt gebouwd of wel?
    probeer het gewoon, is het niks, probeer je de volgende.. lijkt me zo...

hey mensen,

Hierbij wil een discussie topic aanmaken of de "crimesource" Het is niet de bedoeling dat dit een flame topic gaat worden over crimesource maar meer over jullie ervaringen wat jullie er van vinden en de voor / na delen van.

Hier mijn ervaring;

Ik heb nog eingelijk geen ervaring met de crimesource maar ik kwam op de website en vond het al aardig slecht dat ze een phpbb met portal ervoor gebruiken (Doe het dan teminste zelf maken is altijd leuker)

Dus ja dan maar even registeren en kijken wat er rond hangt. Toen ik op het forum kwam dacht ik al van oke, dit is een rotzooi project er is geen ordering in geen changelog en overal los bug oplossingen door de admins, doe dat dan in een release zetten (bijv de 2.0.1 release ofzo)

Daarnaast wou ik de source nog is gaan downloaden ga ik naar het download topic is er GEEN link meer beschikbaar vanwege dat de programmeurs zich volledig willen richten op de V2.1. Dit vanwege dat de programmeurs geen bug oplossingen voor V2.0 willen doen.

Ik dacht echt bijmezelf van wat?!?!? Je doet een OpenSource releasen maar je geeft geen download links vanwege dat je geen bug oplossingen wilt doen, wtf is dit dan. Als je een opensource released dat is het toch teminste dat je wel weet dat er zo geen bugs in zitten naar jou weten, ja er zijn altijd bugs maar dan doe je het toch niet zo oplossen o_O

Dat is tot nu toe mijn ervaring wil de source wel is zien volgens mij sla ik dan helemaal stijl achter over van hoe slecht het geprogrammeerd is...