Posts by Patrick

En voor dat je naar een incasso bureau gaat moet er nog wel even 2 herinnering brieven de deur uit gesteurd worden om de klant even te laten weten dat hij moet betalen (En zo niet dat je stappen zult ondernemen).

Een incasso bureau kan in principe niet veel die kan alleen dreigen met sommatie's dat er gedagvaardigd zal gaan worden maar als puntje bij paaltje komt (Als er geen betaal regeling getroffen kan worden bij contact,

overigens als de klant na eerste sommatie reageert en de klant wilt niet betalen EN er kan geen betaling regeling getroffen worden mag er al gedagvaardigd worden)

moet je naar een gerechtsdeurwaarders kantoor gaan in deze kosten helaas wel wat geld (Ga richting de 80 / 100 p.u) denken, dit kan je natuurlijk verhalen om je klant echter voor een prijs van 75 euro zou ik de stap niet wagen en hier een wijze les uit halen.

Je form is niet goed gezet,
    kijk eens naar hoe je hem aanroept:

<form method="POST">

waar is je action="" om te weten wat ie moet doen, daarnaast je controleert op $_GET['action'] terwijl je method op POST staat ook niet echt handig lijkt me wel?

als laatste je controleert op "pimp" terwijl in je input type="submit" als name "gopimp" hebt opgegeven is het dan niet handiger om ook daar op te controleren ipv op pimp die nergens voor komt?

Dit weergeeft alle tweets die zijn gemaakt op een bepaald account (je kan instellen hoeveel er worden getoond etc).

Het aanmaken van de tweets moet je een develop key aanvragen bij twitter, daar liggen standaard php api's klaar die easy to go uit te bouwen zijn, en door een simpele array() kan je er voor zorgen dat je op meerdere accounts twittert.

(LET OP, elk twitter account heeft zijn eigen develop key, dus voor elk account waar je naartoe wilt twitteren moet je een eigen develop key neerzetten bij verzenden)

even reactie op deze van zwpgangster, truncate zorgt er voor dat al je records worden verwijderd van de tabel, echter wilt de TS deze eerder resetten en default value aan meegeven. Bij die van jou zal er niks over blijven om te kunnen gebruiken.

SQL update statement gebruike door middel van:

PHP
    UPDATE [TABEL_NAAM]
    SET
    [KOLOM1] = [VALUE1],
    [KOLOM2] = [VALUE2]
    etc..
    etc..

zoals jij het probeert gebruik je de INSERT INTO [TABEL_NAAM] methode, wat hierbij niet zal werken.

name="submit" is natuurlijk niet handig voor je programmatie, koppel en aan wat het formulier doet, in dit geval een login

verander je <form name=""> tag naar "login",
    en doe dan je href van je submit link zetten op:

PHP
    javascript:document.login.submit()

dan kan je hem in je php script af vangen met

PHP
    $_SERVER['REQUEST_METHOD'] == POST

( == GET is ALTIJD dus deze nooit gebruiken ;)).

En kan je gaan controleren welke $_POST velden leeg zijn en welke niet.

Laat SQL doen waarvoor hij gemaakt is;
    om de missie's op te halen:

PHP
    SELECT DATEDIFF(kliklink1, NOW()) AS timeAgo, COUNT(*) as Count,
    kliklink1, kliklink2, kliklink3
    FROM `[users]` WHERE
    DATEDIFF(kliklink1, NOW()) < 0
    AND name = '{$date['login']}'
    GROUP BY timeAgo

als je hem per dag wilt doen, krijg je bij deze query result van 0 of lager terug bij -1 is het langer als een dag geleden etc.

om hem in de database te doen

PHP
    UPDATE `[users]` SET klinklink=NOW() WHERE login='{$data['login']}' LIMIT 1

though een klikmissie script in je user tabel verwerken kan handig zijn alleen de correcte klikmissie er dan uit krijgen is meer een ramp :)

doet zichzelf vernieuwen bij pagina vernieuwen inladen met de nieuwste tweets met tijd en bericht en link, aparte .js van maken en includen in je html.

html code:

PHP
    <div class="tweet">
    </div>

ps. niet door mij gemaakt ;) maar wel waar ik altijd mee werk :)

Combinatie van rang systeem met de verschillende elementen in je spel is uiteraard mooi zo blijft het spel moeilijk en is het voor een nummer #200 ook nog mogelijk om nummer #1 te worden zonder er heel veel geld in te pompen wat nu bij vrijwel alle crime games gebeurd wat ten koste gaat van het speel plezier vind ik persoonlijk.

Dat mensen weer gelijk linux aanschrijven als server zonder beredenering slaat weer nergens op natuurlijk :) Als TS al geen ervaring heeft met linux lijkt het me verre van verstandig om een linux server te gaan huren (mocht het een VPS of dedicated zijn) om te gaan gebruiken.

Een windows server voor een TS server werkt hierbij echt prima, als je netjes server 2008 R2 draait heb je nergens last van heb je gewoon een goede UI om alles te kunnen doen wat je moet doen :).

En als je de goede poorten in je router open zet kan je het ook gewoon thuis doen, though als je hem dan 24/7 bereikbaar wilt laten zijn moet je computer ook 24/7 aanstaan.

http://www.teamspeak.com/?page=downloads
    daar kan je zowel de 32 als 64 bit downloaden van TS3 en vanuit daar is het een easy to go setup om het voor elkaar te krijgen, en opzetten van de juiste poorten om andere gebruikers te laten verbinden kan eventueel hierbij wat lastiger zijn maar is doe baar :)

Veilige modus opstarten werkt hierbij ook niet? Ik denk dat bios index load naar de kl*te is, hiren boot disc downloaden en branden op een andere computer en hem daarop laten booten hiermee kan je je index herstellen en weer terug in windows zitten in no time :)